<3 Baby 11+12 Skrevet 24. august 2012 #1 Del Skrevet 24. august 2012 Jeg har en brio happy duo 2011 modell, etter eldstemann. Jeg er veldig fornøyd med den vognen, er supergod fjæring og veldig lett å trille. Men-har 4 faste hjul på den, og etter at jeg ble vandt med svingbare, er det et herk å trille den! Så nå står den bare å tar opp plass. Jeg lurer på om jeg skal kjøpe meg en Brio go(brukt) for 3500, eller kjøpe nytt understell med svingbare forhjul til brioen min,det koster 3100. Er det like god fjæring på det understellet? Har bare hørt skryt om Go, derfor tenker jeg at det er like greit å bare kjøpe den, og prøve å få solgt happyen min for en billig penge? Har også en babyjogger city select,som jeg er veldig fornøyd med. Men syns den er litt tung, så greit å ha en annen vogn når eldste er i bhg. En annen ting forresten er jo at happy har full liggestilling,men ikke go..:/ Så spm mitt er vel,hva dere ville gjort;)? Lenke til kommentar https://forum.klikk.no/foreldre/topic/143965281-trenger-noen-synspunkter-ang-brio/ Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå