Gå til innhold

Flere med uttak/innsetting i slutten av september??

Anbefalte innlegg

Ja her viste testen negativ på rd 11.. Kan liksom ikke tro det. Kan det snu?

. Det var trist å høre.. Da jeg sku ta test sept 2010 så var testen min negativ. Det var på rd 14. Tok en til litt senere og den var positiv. Så drog da at legen for å sjekke og var gravid. Og frøkna er nå 1,5 år. :) så går jo Ann at tester viser feil da.. Dra til legen du og ta hcg prøve i morgen og onsdag så får du set sikkert svar.. Lykke til. :)

Fortsetter under...

Lumis: Gratulerer:):) da kan me følges videre da:) ikke tenk at det er kjemisk nå, kjemisk er vis det er svar test som ikke blir sterkere men blir blenda igjen:) min blir sterkere så tror på dette forsøke. Men med 4 kjemiske så har du det lett i tankene.

Ele: takk for å muntre meg opp. Eg har tatt bilder av alle testene innpå bloggen min. Ka synes du:)

Jeg klarer ikke helt å hoppe i taket ennå, men jeg håper virkelig at det stemmer :) Gratulerer til deg også Yasmin :) Jeg krysser alt jeg har for at testene våre stemmer :)

Blodprøve på meg i morgen!!! Uff, klarer nesten ikke vente...

Jeg klarer ikke helt å hoppe i taket ennå, men jeg håper virkelig at det stemmer :) Gratulerer til deg også Yasmin :) Jeg krysser alt jeg har for at testene våre stemmer :)

Blodprøve på meg i morgen!!! Uff, klarer nesten ikke vente...

Spennende med blodprøve i morgen.... Masse lykke til, kan jo se ut som det går veien!!!! Jeg har satt eggl. sprøyta nå, og er klar til tirsdag!! Blir spennende for oss alle fremover.. Masse lykke til, til dere alle!!! Krysser fingrene....

Annonse

Hvordan er det nå, vet jo at man sier over 15000 dekker staten resten, men er det totalt for alle 3 forsøk, eller blir det nye 15000 ved vert av de 3 forsøka man får under offentlig?

Det er for 3 forsøk :)

Jeg fikk beskjed på st.olav at det er 15000 kr pr forsøk, el pr unge.. For vi hadde igjen egg på frys etter at vi hadde fått frøkna vår. Og måtte da begynne på nye 15000 kr da vi skulle igang med søskenforsøk.

Annonse

Takk for alle gratulasjoner:) legen får svaret kl 10 i måren så har di pause fra 11-12 så kunne eg ringe men eg skal nok snike meg ut der å få svaret før eg ja:):)

Tusen takk!! Jeg er veldig glad nå :) det føles nesten litt uvirkelig at vi endelig har klart det :)

Yasmin: Hcg nivået mitt var på 148 :) de sa at det var bra på Riksen, jeg vet egentlig ikke hva det bør være på jeg!! Når får du svar?

Mars: lykke til med egguttak i morgen :)

Tusen takk!! Jeg er veldig glad nå :) det føles nesten litt uvirkelig at vi endelig har klart det :)

Yasmin: Hcg nivået mitt var på 148 :) de sa at det var bra på Riksen, jeg vet egentlig ikke hva det bør være på jeg!! Når får du svar?

Mars: lykke til med egguttak i morgen :)

Takk takk Lumis :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...