Gå til innhold

Flere med uttak/innsetting i slutten av september??

Anbefalte innlegg

Skrevet

lege på sykehus(snart pensjonist sådann og uten god erfaring med ivf og behandling) mente progesteron ikke ville gi såre slimhinner og brun utflod betydde dårlig prognose. Sykepleier på Aleris i Oslo mente det samme. Så nå sitter jeg bare og venter på hcg svar som vil komme i ettermiddag. Hva kommer det av at de aldri hadde hørt om brun utflod når det står så mye på nettet om det........sukk

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Flere som blør gjennom svangerskapet og ikke minst spotter litt når mensen sko ha vert. Men eg kan jo ikke si at det vil gå bra, men de e en sjanse. Lykke til:) skal ta ut i måren så eg e i nærvefasen nå:/

Skrevet

jippi HCG var 487 og det er min 12 dpo =)) Da tør jeg vel å innse selv at jeg er gravid=))

Skrevet

De må du jo berre:) hvor mangen satte du inn? Gratulerer:):)

Skrevet
De må du jo berre:) hvor mangen satte du inn? Gratulerer:):)

satt inn to blastocyster:)) lurer på om jeg har en el to inne i der jeg=)

Skrevet

Kan jo være 2 da:):) skal sette inn de eg kan på torsdag:) håpe på 2:)

Skrevet

Då e me på plass for uttak:) gruer meg:/

Skrevet
Då e me på plass for uttak:) gruer meg:/

vet ikke om du har tatt uttaket ennå men forter meg å ønske deg lykke til. Dette kommer til å gå superfint!!! Lykkepulver på deg <3

Skrevet

GRATULERER :) happyhamlet!!!!! Det var veldig gode nyheter :)

Håper på tvillinger ;)

Hvordan gikk egguttaket Yasmin?

Jeg tok ut egg i går :) så nå venter jeg bare på å få vite hvor mange som er befruktet.. Krysser fingrene for mange ;) Vi vil gjerne sette inn 2 egg, men på Riksen får man ikke det før siste forsøket :(

Skrevet

Egguttak er endelig over å eg har komt meg hjem igjen:) var veldig vondt å blør enda:/ fikk ut 12 egg som er rekord hos meg:)

Skrevet

Lumis: eg e på siste forsøk så eg får sette inn 2 om de blir noe utav disse eggene mine da:)

Skrevet
Egguttak er endelig over å eg har komt meg hjem igjen:) var veldig vondt å blør enda:/ fikk ut 12 egg som er rekord hos meg:)

ojjj så mange og såååå bra!!!! herlig! Nå blir det dyrking nå eller? :) <3

Skrevet

Blir en hel åker me egg:) icsi så håpe de blir noe ut av det:)

Skrevet

12 egg var jo kjempe bra Yasmin :) Jeg fikk nettopp vite at vi har 7 befruktede egg, så innsetting i morgen!! Jeg hadde også kjempe vondt og har det fortsatt :(

Nå må vi bare krysse alt vi har for at det går bra :)

Skrevet

Takk lumis:) eg kjennes opprevnet ut innvendig:/

Skrevet

Av mine 9 ble bare 3 befrukta.. Håper det er nok!! Det viser seg i morgen

Skrevet

Av mine 12 ble berre 3 befruktet:/ synes eg kunne fått sleppe å ta ut så mangen då:/ Hehe. Må finne ut ka eg vil gjør ette dette forsøke om det ikke går:/

Skrevet

Da har jeg satt inn 1 egg :) så nå begynner det værste :( pine seg gjennom 2 ukers venting!!! Kjenner jeg blir sliten bare av å tenke på det ;) Hehe..

Kalla og Yasmin: 3 egg er bedre enn ingen ting og det skal jo bare 1 egg til ;) så vi får prøve så godt vi kan å være positive!! Skjønner at du tenker litt videre Yasmin siden dette er ditt siste forsøk, men dette må bare gå bra nå!!!

Krysser alt jeg har for at vi skal klare det nå :)

Skrevet

Må gå bra nå:) skal fokusere på alt annet fremover tenkte eg. Har jobb, praksis plass å studier å jobbe med:)

Skrevet

Da ligger vi likt Lumis, har satt inn gullegget også i dag, ingen på frys desverre, men 1 er nok!!:-)

Skrevet

Det er ikke så lett å fokusere på annet, men man må jo gjøre sitt beste :) og da er det jo bra at man kan snakkes sammen her og få ut litt frustrasjon osv ;)

Det er vi da Kalia :) så spennende!!! Får håpe disse eggene har kommet for å bli :)

Skrevet

Da sitter eg som neste for innsett:) så klar for å ruge:) testedag 10.okt:)

Skrevet

masse lykke til:-) Krysser fingrene for deg, og dere andre som blir rugere nå i disse dager :)

Skrevet

masse lykke til =)

Skrevet

Fikk satt inn 2 4-delte egg i dag men dessverre ingen på frys:/ men et skal være nok å eg fikk 2:)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...