Gå til innhold

Flere med uttak/innsetting i slutten av september??

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Åh!!! Så bra Yasmin :) 2 bra egg, dette må jo gå veien for deg nå!! Da er det bare å ruge i vei og håpe de sitter!!!

Jeg skal teste 8.okt. Jeg har fortsatt veldig smerter i magen etter uttak, tenker at det burde begynt å bli bedre nå, har ikke vært så ille de andre gangene. Blir redd for at noe er galt :(. Noen flere som har opplevd mye smerter 4 dager etter uttak?? Vurderer å ringe Riksen og snakke med de...

Eggene deler seg kver dag 2,4,6,8 eller 2,4,8. Det e hvor langt di har komt før di fester seg trur eg:) vis di ikke dele seg så virke di ikke.

Annonse

jeg sliter med det samme, og har noen skåler her med marie kjeks. d demper noe. tar du vag tbl som kan gi dg kvalme? el kanskje d bare er et super bra tegn:))))) kjøp billigtester:))) jeg testet positiv 9 dag:)

Har hcg i kroppen i ca 2 dager til så kan være det som vil ut:) Hehe åsså går eg på lutinus. Men hadde stikkinger et par ganger i går ikke mer. Berre øm i sidene ellers

Får håpe kvalmen er et godt tegn Yasmin :)

Jeg har ikke vært plaget med kvalme, men fortsatt mye smerter i magen, var på UL i går pga smertene, har en del væske i magen og veldig store eggstokker... Men det skulle ikke ha innvirkning på evt. graviditet :) utenom smertene, har jeg litt "murring" i magen, ellers ingen symptomer...

Happyhamlet: Hadde du mye plager/symptomer i rugetiden?

Kalia: Hvordan går det med deg?

Får håpe kvalmen er et godt tegn Yasmin :) Jeg har ikke vært plaget med kvalme, men fortsatt mye smerter i magen, var på UL i går pga smertene, har en del væske i magen og veldig store eggstokker... Men det skulle ikke ha innvirkning på evt. graviditet :) utenom smertene, har jeg litt "murring" i magen, ellers ingen symptomer... Happyhamlet: Hadde du mye plager/symptomer i rugetiden? Kalia: Hvordan går det med deg?

Har 2 mislykka ivf først og sympt jeg hadde da var 0,5 temp økning, kvalm men lite aktivitet i livmor og deppa. Denne gangen hadde jeg relativt mye aktivitet, temp økn 0.3 opp, legg verk, verking i livmor fra dagen etter innsetting, litt blødning 4 dager etter innsetting og litt brun spotting den 5 dagen etter. Verket som mens liksom og kjente at det var noe inni der. Følte meg utbrent og tom, og hadde bare lyst til å gråte eller ligger i senga. 10 dager etter kom kvalmen i bølger. Har det samme ennå.

Åh!!! SÅ bra Yasmin :) 2 bra egg, dette mÅ jo gÅ veien for deg nÅ!! Da er det bare Å ruge i vei og hÅpe de sitter!!! Jeg skal teste 8.okt. Jeg har fortsatt veldig smerter i magen etter uttak, tenker at det burde begynt Å bli bedre nÅ, har ikke vært sÅ ille de andre gangene. Blir redd for at noe er galt :(. Noen flere som har opplevd mye smerter 4 dager etter uttak?? Vurderer Å ringe Riksen og snakke med de...

Jeg hadde veldig smerter i en uke etterpÅ.. Gikk helt krokete, grusomt Å gÅ inn og ut av bil og spes hvis det var humper i veien... Ble bedre etterhvert... Var ille Å egentlig bare bøye seg... Jeg tenkte ikke den gang pÅ overstimmulering, men mulig det var det.. Hadde ringt og hørt med de jeg, for sikkerhetsskyld. Vet mange kommer inn til sjekk og Ul....

Lykke til :)

Annonse

Rosa crinonerester i dag, er det tegn på mensen eller bare bivirkninger?? Noen andre som har hatt det så sent som 8 rugedag??

Takk for svar Mars :) jeg har vært på UL og sjekket, det var overstimulering og væske i magen... Men det skulle bli bedre etterhvert :) så jeg håper på det.

Kan få sensitive slimhinner av medisinene:) eg har ikke opplevd dette sjøl. Rugedag 6 for meg å blir berre ømmere i brystene å stikkinger gjennom hele dagen i nedre parti:) håpe dette e min tur:)

Rosa crinonerester i dag, er det tegn på mensen eller bare bivirkninger?? Noen andre som har hatt det så sent som 8 rugedag?? Takk for svar Mars :) jeg har vært på UL og sjekket, det var overstimulering og væske i magen... Men det skulle bli bedre etterhvert :) så jeg håper på det.

kan være såre slimhinner pga vag tbl. noe shit det greiene der. vi må ta det, men likevel gjør det så man blir sår og blør?? ja ja litt rart d greiene der. har fått spotting selv og er 5+4, først litt blod, så over til lysebrunt og utrogestan rester(samme som progesteron)....blir stresset av det men ser at flere er plaget med slike vag blødninger

Jeg hadde det sist også, men da fikk jeg mensen dagen etterpå og det var jo på testdagen og mye mer rosa enn nå.. Kjipe greier :(

Jeg har klart å beholde roen lange nå, men merker på kroppen at testdagen nærmer seg, kjenner en konstant indre uro nå...

Håper virkelig jeg er like heldig som deg happyhamlet :) det må være helt fantastisk å endelig lykkes!!!

Mars: Hvordan går det med deg?

Yasmin: Jeg har også ømme bryster, men det startet når jeg begynte med crinone, så det er nok kun bivirkninger for min del... Har også stikkinger i nedre del av magen, kjennes ut som det skjer en hel del der nede. Men med overstimulerte eggstokker og væske i magen, er det for min del vanskelig å vite hva som er hva ;)

Men jeg håper virkelig det er vår tur nå :)

Lumis: ja får håpe det er vår tur nå:) eg føle eg spise hele tiden å at eg blir mer og mer oppblåst på kveldene:/ men tør ikke å håpe etter 4 kjemiske.

Det føler jeg også Yasmin, magen eser ut på kvelden :) Jeg håper jo veldig på at egget sitter denne gangen, men jeg er redd for å håpe for mye... For da blir skuffelsen enda større hvis det ikke går... Men den blir jo stor uansett... Så jeg prøver å være positiv, men det er kjempe vanskelig og jeg føler en indre uro!!! Vi må bare krysse fingrene :)

Mandag :) jeg har aldri testet hjemme tidligere... Jeg har alltid fått mensen dagen før testdag.. Så jeg har en teori om at hvis ikke mensen har dukket opp på søndag, så er jeg gravid ;) Hehe... Men jeg tror jeg klarer å holde meg unna hjemmetesting :) men man vet aldri ;) hehe...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...