Gå til innhold

Flere med uttak/innsetting i slutten av september??

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Dette blir kjempe spennende Happyhamlet ;) krysser fingrene for deg!! Håperpåønskerbaby: Godt å høre at det går bra så langt :) Selv var jeg på UL i dag og det så stort sett bra ut, men legen trodde kanskje jeg hadde en cyste :( og det er ikke så bra.. Sist jeg hadde det var eggene for dårlig kvalitet og forsøket ble avbrutt. Håper ikke det skjer denne gangen! Jeg skal ta Puregon i 3 dager til og antagonist i 3 dager.. Ny UL på torsdag :) blir spennende!! Huse: Hvordan har det gått med deg??

Ps: cyster kan forsvinne over natten, så ikke bli helt uttafor av det. Jeg hadde to stk og bla bla foran åpning og kunne egentlig ikke sette inn embryo men da jeg kom til ny ul tre dager senere var alt borte. vi kvinner har det til og fra hele tiden. så vet du det frøken:) mvh spl:)

Happyhamlet: hehe... Godt å høre!! Satser på at det ikke blir som sist og at cysten er long gone på torsdag ;) Hvordan går det med deg? Ventingen etter innsett er nesten den verste delen av dette syns jeg. De uendelige laaange dagene før test!! 1 uke igjen :) hold ut!!

Huse: kjempe gode nyheter!! :) Blir spennende!! Lykke til på fredag :)

Yasmin: Lykke til på UL på fredag :)

lumis: ja jeg blir gal av å vente. får ikke gjort noe fornuftig. sitter bare på vent og grubler og innbiller meg at alt går galt. min mann sier at det er feil innstilling...og at jeg bør tenke at alt går bra og heller få overskudd og energi...men .......kanskje de ikke helt klarer å fatte hva man kan tenke på hehehehe. en uke...uff så lenge. litt morsomt er det jo når jeg tenker realistisk over det hele: vi må jo tross alt vente 8 mnd til liksom, men bare å vite at de/ sitter er nr 1. hadde blødning(en dråpe i går og dagen før) så jeg krysser det jeg har og satser på at begge har festet seg. vææææ;))

Annonse

tør jeg håpe????? v@@@@@ tok en billigtest nå(satte jo inn for en uke siden-2blastocyster) og en svak rosa strek i graviditetsfeltet ble synlig=)))))). Kontroll sjekket med en ny test i vann bare for å sjekke at kontrollstripe og graviditetsstripa var synlig der også..... men der var bare kontrollstripa....

tør jeg juble?;)))

Happyhamlet: Tror ikke disse gutta helt skjønner hvordan hodet vårt blir av det her ;) det går ikke å tenke på noe annet!! Kroppen er i ubalanse, man putter i seg hormoner til alle døgnets tider, stadige påminnelser.. Satser på at det var festeblødninger og svak positiv test er positivt :D jeg krysser fingra!!!!

Huse: Masse lykke til med egguttak :)

Selv skal jeg på UL i morgen.. Gruer meg litt, så spent på om den cysten fortsatt er der!! håper på uttak på lørdag :)

Annonse

UL så bra ut :) de er fortsatt usikre på om det er en cyste eller om det også er en eggpose.. Jeg velger å tro at det er eggpose ;) Uttak på mandag :P kjempe spent!!

Skyttejente74: Jeg får ikke lukket mine bukser.. Helt merkelig hvor stor mage man får ;) og større skal den bli med 3 dager til med hormoner... Uff.. Hehe..

Lykke til med UL :)

Da var ul over, ble en skuffende opplevelse-:( ingen eggposer og tynn slimhinne-:( har gått på menopur 300*2 per dag så dette var en kraftig nedtur. Blir blodprøve og ny ul på mandag, viss det ikke har skjedd noe til da så blir forsøket avbrutt-:(

Skyttejente74: Åh nei :( så kjipt!!!! Uff... Har hatt et avbrutt forsøk en gang selv, det er tungt å ha gått gjennom alle hormonene til ingen nytte :( men det positive er at det ikke telles som et forsøk :) Vi må krysse fingre og tær for at det ser bedre ut på mandag!! ;)

Skyttejente74: eg har aldri opplevd avbrutt forsøk men forsøk der ingen egg på frys men 7 befruktet å måtte kaste 5 av di og forsøke endte negativt de er grusomt de og:/ håper det går bra med deg.

Tenkte på en ting som jeg gjerne vil dele med dere jenter! Jeg har selv prøvd en masse ulike forsøk her i Norge uten å lykkes, og det kan nå se ut til at jeg har fått det til med hjelp fra gennet ivf klinikk.

Det blir fort en masse penger hvis en skal holde på med disse forsøkene her. Iallefall for oss som er over en viss alder og må betale 15 tusen for hver ivf forsøk. Når man tar ut ti egg og ser at 8 av de ikke kan befruktes eller ikke utvikler seg slik de skal og man skal gå på ulike norske medika og likevel møte motgang, vil jeg råde de som holder på å bli lei å ta kontakt med klinikken i praha. De har helt annerledes medika der enn her, sterkere større doser samt medisiner vi ikke har her i landet. Jeg gikk på hormoner av ulik art fra dem i 4 uker før innsetting og går ennå på medisiner fra dem. Skal vissnok gå på dette langt ut i svangerskapet. Jeg hadde dårlige egg, små egg, og dessuten dyrker de bare eggene her i 3 dager og det er i grunn ikke nok til å vite om egget er av bra kvalitet. å sette inn ett egg da som er tre dager gml og som gir oss håp og sorger fordi det går galt, ber jeg vurdere gennet i praha. De er virkelig flinke og de har peil på bruk av riktig medisin. Leger/gynokologer i Norge har virkelig mye å lære, men så er de også styrt av et lovverk som hindrer i å ta i bruk teknologi som er mer utviklet kanskje enn her.

Prøver ikke på noen måte å klandre noen, men jeg vet hvordan det er å gå å håpe i all evighet, gråte over at det ikke gikk, få nytt håp som også ender i grus mv gang på gang. Ville bare tipse dere jenter som sliter. På Gennet ga de meg 65% sjangse for at det gikk, på Aleris i Oslo ga de meg 5%. Tror derfor det nesten ikke er sant at jeg selv er blitt gravid.

Lykke til alle sammen. Litt langt innlegg men veldig godt ment <3

Eg e ferdig me Gonal-f å spray gjennom det offentlige for alltid:/ skummelt å tenke på at eg faktisk e på siste fersk forsøk i de oppfentlige. Ovitrelle i måren.

uff nå ble jeg bekymret her. Tok siste billigtest og fikk positivt utslag også i dag, så nå har jeg fire positive staver. Blodprøve er i morgen. Men jeg våknet til spotting. Ikke rødt, men beige/brunt. Først litt mye(men ikke kladdete) så bare noen små dråper. Er det farlig?? Og hva er dette? Er ikke slim men blandet i progesteron vag tbl. Får helt hetta....er dette slutten på graviditeten??? :´( satt jo inn to embryo og har endomitrose fra før. Har andre opplevd dette før??? mega stressa

oki tusen takk yasmin. Har vært helt på gråte stadiet i hele dag her....sukk. litt dumt at jeg må ta de vag pillene når d skremmer folk sånn men jeg trenger dem nok:)

Fikk vite dette av legen men eg har ikke opplevd de så mye mer en at eg blør litt når me har sex å disse medisinene tas:/

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...