Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

My boobs ble ømme et par dager før testdag denne gangen, men så fikk jeg aldri ømme pupper etter eggløsningssprøyta! Forsåvidt er de ømme enda og har vokst fra D til F, så det er bare å glede seg! Hihi... (Jeg har FULL tro på klaff for deg denne gangen som du ser!!)

Blir liksom litt usikker, for jeg husker jo ikke fra gang til gang. Men denne nå er jeg hvertfall øm. Satte eggløsningssprøyta på onsdag 15.aug. ble øm på mandag 20, og er fortsatt øm. Eggløsningssprøyta skal være ute av kroppen innen lørdag, med fare for at det blir en test på søndag eller mandag.... Har da tross alt 4 billigtester igjen.... :P

Jeg har funnet ut at jeg ikke lenger kan bruke de ømme puppene mine som tegn på noe som helst.. Dette siden det varierer helt sykt mye fra syklus til syklus. Noen ganger er de så ømme at jeg føler at jeg må være gravid med trillinger. Mens forrige syklus var det INGEN ømhet whatsoever. Og andre ganger er det et eller annet sted i mellom der...

For min del føles det nå helt uaktuelt å fundere på om noe som helst er et symptom på graviditet. Dette siden jeg aldri har fått en positiv test men har hatt super ømme pupper, noe som har virket som implantasjonsblødning, mensmurring i tiden for implantasjon, hudforandringer... Det ENESTE tegnet jeg har lovet meg selv at jeg kan få fundere på om er et symptom på graviditet er dersom jeg begynner å spy. Hvis jeg funderer over andre ting så blir jeg bare så vanvittig mye mer skuffa når mensen kommer :(

Så konklusjon :P Det er både individuelt og det varierer hos en og samme person også, tror jeg da. Anbefaler deg derfor å prøve å ikke tenke for mye på det. Ikke kjenne for mye etter. Vet det er vanskelig når det gjelder ømme pupper. Man kjenner dem jo der HELE tiden :P

Håper i allefall at du har lykkes nå!!! :) Heia heia ;)

Annonse

Ved det ene av mine 7 forsøk hadde jeg sykt ømme bryster, sånn at det gikk ikke an å likke på dem. Så plutselig på dag 9 var dei silke myke igjen. Den gangen var det eggløsningssprøyta som satt akkurat i 9 dager.

Denne gangen er det annerledes. Dei er ikke så harde, men ekkelt å være borti. Mannen får ikke lov å røre på grunn av det :P (fikk spørsmål i dag om det aldri skal være lov å være borti dem nå mere :D) Og tuppene er større. Bra eller ikke bar tegn, aner ikke. Og gidder ikke å spekulere heller. Etter så mange forsøk har jeg lært at best er å vente til tesdagen og egentlig til svar fra blodprøvene, fordi at til tross for at man tester positivt på dag 14-15, så kan det være kjemisk uansett.

Jeg fikk sette inn 2 egg den 15.august. Ferskforsøk.

Slik var det faktisk til meg også når det endelig var ekte og ikke bare kjemiske som jeg pleier å ha, de var ikke direkte ømme (men litt det også), men brystvortene kjentes helt annerledes ut, helt snodig når noe kom borti og de var forbudt område ganske lenge! :P

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...