beibilykke Skrevet 23. august 2012 #1 Skrevet 23. august 2012 Noe veldig fint og "personlig" , ikke sånn type bruksgjenstander til hus etc. alle forslag taes i mot med takknemlighet!
LuksusLiv Skrevet 23. august 2012 #2 Skrevet 23. august 2012 Spørs jo hvilken type hun er da. Men når jeg avsluttet min utdannelse fikk jeg et kjempefint smykke av min mor. Det syns jeg var veldig stas. Jeg liker veldig godt Celine Engelstad sine smykker, Sophie by Sophie armbånd, Nora of Norway, Snø of Sweden, guess klokker, Michael Kors klokker osv osv....
boblulf Skrevet 23. august 2012 #3 Skrevet 23. august 2012 Smykke er god ide eller noko kunst? Eventuelt noko som på ein eller annan måte er linka til fagfeltet
Himmel og hav Skrevet 23. august 2012 #4 Skrevet 23. august 2012 Et smykke, f.eks et armbånd, med inngravert tekst som er meningsfull for henne/ dere. Eller hva med noe vakkert i sølv/ nysølv til å pynte opp med hjemme? Lysestake, sølvskål som kan graveres.
beibilykke Skrevet 23. august 2012 Forfatter #5 Skrevet 23. august 2012 Takk for tips. armbånd med gravering har jeg tenkt litt på. Men hva med en flott klokke!? Kan man gravere det?
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå