Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Har bestilt meg angelsound, men lurer på om jeg angrer ?

Redd jeg ikke finner hjertelyd og blir urolig.

Noen som har erfaringer å dele ?

Finner så mye forskjelligt skrevet på nett...

Videoannonse
Annonse
Skrevet

jeg har angelssounds og brukte den både forrige og dette vsangerskapet. Syntes det var betryggende :) hvis jeg hadde vært redd for å bli bekymret hadde jeg enten latt være å kjøpe den eller ventet til uke14 med å forsøke å finne hjertelyden...

Skrevet

Jeg kjøpte nettopp og er 12 uker i dag. Har testet to ganger og ikke funnet annet enn min egen hjertelyd som banker så SINNSYKT høyt. Redd det overdøver fosterlyden haha. Jeg er ikke veldig urolig fordi jeg vet at fosteret sannsynligvis ligger bak "skambeinet" enda og at det er derfor jeg ikke finner den. Er så heldig at jeg fikk se knøttet på UL hos legen da jeg var 7 uker så jeg vet det er/var liv da så det beroliger meg litt.

Det er litt skuffende å ikke finne lyden, men før uke 14 er det vanskelig å finne fordi morkaken kan være foran, den kan ligge for langt nede i bekkendet osvosv. Mye som kan ligge i veien med andre ord. Hvis du er redd for å bli urolig og heller vil ha full klaff første gangen du prøver ville jeg ventet til ca uke 14 :) Lykke til!

Skrevet

Jeg er 11+1 og finner fortsatt ingenting. Men tenker ikke noe over det. Sist fant ikke legen min hjertelyd før jeg var 15 uker på vei. :)

Skrevet

Legen fant hjertelyden i dag,:) så da kan jeg vente litt før jeg setter igang selv.

Legen sa det var veldig variert om du fant den så tidlig, alt etter hvordan babyen lå.

--jeg fikk nå høre en fantastisk lyd i dag :)

Ha en fin kveld alle sammen

Skrevet

Deilig å høre/se at det banker inni der. Fantastisk følelse! :D

Skrevet

jeg fant hjerte lyd idag med min og jeg er 10+1 idag så sikkert litt variert

Skrevet

Jeg fant hjertelyden i uke 11 med Angelsounds etter et kvarters leting. Brukte den jevnlig frem til sparkingen begynte og har etter første gang funnet hjertelyden ganske enkelt.

For meg har det å ha muligheten til å høre hjertelyden hjemme vært en unik betryggelse!

Skrevet

Hvor mye må dere betale for doppler?

Skrevet

helt ny koster 399 fikk min i posten i går, men fant flere på finn til halv pris.

Skrevet

ok :) kom den kjapt i posten eller ? :)

Skrevet

Jeg fikk min allerede dagen etter at jeg bestilte når jeg bestilte på den norske hjemmesiden. Venninnen min bestilte på Ebay og måtte vente nesten to uker.

Skrevet

Ikke for å være negativ, men jeg har hørt (fra jordmødre) at man skal være veldig forsiktig med å bruke doppler på egenhånd, det kan faktisk skade den lille pga strålingen....Selv vet jeg ikke mer om dette :-)

Skrevet

Det er ikke noe mer stråling i en doppler enn en TV, mobil eller laptop (stråleverdiene kan man finne på leverandørenes hjemmesider om man er usikker) Jordmødre som er negative er det først og fremst fordi noen kan bli unødvendig bekymret om de ikke finner hjertelyden ved at man bruker apparatet feil. Det finnes ingen forskning som viser at hjemmedopplere er farlige. I tilfelle ville de aldri vært godkjent verken i EU eller USA..

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...