førstegang...1 Skrevet 23. august 2012 #1 Skrevet 23. august 2012 Jenta vår roper etter mamma hele tiden etter at hun er lagt for kvelden. Hun vil ha drikke, sang, snakke, ja rett og slett bare oppmersomhet. Dette godtok jeg i og med at det startet da vi fikk en ny liten jente i hus og jeg tenkte det var mye nytt for henne. Men nå er det nok...... Kan ikke gå inn 20 ganger i løpet av 20 minutter. Hvordan skal jeg gå fram. Vet det kommer til å bli mye hyl, men hvordan kan vi gjøre dette best mulig. Om pappaen går inn, blir hun bare sur fordi hun vil ha mamma.... Håper på gode råd
Underveis --> Skrevet 23. august 2012 #3 Skrevet 23. august 2012 Jeg tror du vet hva du må gjøre ;-) La henne ha en vannflaske ved sengen, og forklar henne at nå kommer ikke mamma om hun roper. Om dere mener at noen må se til henne, så la pappa ta det.
Turbojenta og lillesøster Skrevet 24. august 2012 #4 Skrevet 24. august 2012 Samme greia her i huset. Vi har ikke fått lillesøster enda, men hun er på vei. Før kunne en av oss legge hun og hun sovnet fint, uten behov for den andre. Men nå derimot er det mas mange ganger etter legging. Pleier å gå ned de første gangene, men så sier jeg ganske bestemt at nå skal hun sove, nå er det natta og slutt på tull...funker stort sett her i huset...inntil videre hvertfall
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå