Lisse_01 Skrevet 23. august 2012 #1 Skrevet 23. august 2012 Jeg har baby Bjørn bæresele, men vil ha bæresjal de første mnd. Hva anbefaler dere? Må være en som helst er ferdig knyttet. Kommer aldri til å få til set knotet. Og en som kan brukes fra nyfødt
Knerten's mamma <3 Skrevet 23. august 2012 #5 Skrevet 23. august 2012 Jeg har kenguruklær fra KamCare og bæretøy fra Mobywrap. Kenguruklærne består av en tubetopp (kan brukes alene) og en jakke som man kan ha utenpå som surres rundt og gir bedre støtte enn toppen alene. Mobywrapen har jeg ikke prøvd enda, men ser ikke så innvikla ut,det er flere måter å knyte på Manduca er fantastisk når lille blir større ( det er spedbarnsinnlegg i den,så alt er med.) Lykke til
VinterSol+2 Skrevet 23. august 2012 #6 Skrevet 23. august 2012 Et elastisk bæresjal går superraskt å lære seg,altså! Utover det har du kjente merker som Ergo, Manduca, beco... Det er såkalte formsydde seler, som du bare klipser på. Krusedull.net, vidunderbarn.no er bare noen av de som fører disse merkene:) og svært seriøse flinke butikker. Har du mulighet til p besøke butikken bæreglede i oslo (bereglede.no) vil du kunne prøve på de ulike typene seler og bæretøy, så vil du finne ut hva som passer for din rygg! Du kan også se bilder og omtaler av ulike bæretøy på tettinntil.no -veldig grei måte å høste av andres erfaringer! Jeg har forresten en babybjørn jeg og, men etter å ha blitt kjent med annet bæretøy har den bare blittmliggende. For det første er den ergonomisk ugunstig for barnet, for det andre er den grusom å bære i for meg!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå