Gå til innhold

Var på ul i dag :)

Anbefalte innlegg

Da er den ordinære ultralyden overstått og alt var bra med lillegutten :)

Og da skal jeg prøve å slappe av fremover, selv om denne lille krabaten er mye roligere enn de andre barna var.

Var på ul i uke 14 + 4 også og da syntes legen at den terminen jeg hadde da stemte bra. Nå har lillegutten vokst såpass mye at hun satte terminen fram med 3 dager. Ny dato er nå 15 januar :)

Gleder meg til å begynne å shoppe litt mer baby tøy ;)

Lenke til kommentar
https://forum.klikk.no/foreldre/topic/143965096-var-p%C3%A5-ul-i-dag/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gratulerer med frisk fin gutt :)

Var og igår 14+0 (førstegangs) å d var en helt fanstastisk følelse :) hun mente d var ei lita frøken som drev å spratt opp å ned å hadde d riktig så godt inni der :) vi gikk rett å handla første plagget:) o´glede :)

Takk alle sammen :)

Tiden fram til ultralyden var fryktelig lang ja, men plutselig var dagen der. Nå føles det som en evighet til neste sjekk :) I dag har lillegutten vært skikkelig aktiv, akkurat nå da jeg endelig var blitt beroliget. Er nok en liten luring der inne.. hehe

Er førstegangsfødende, og var innom rikshospitalet for en sjekk (følges opp spesielt pga min helse), og da tok vi en rask titt på den lille inni magen. Utrolig spesielt å se at det var en unge der inne. Ble med en gang mer virkelig! Gleder meg til ordinær UL både fordi det blir grundigere sjekk, får forhåpentligvis funnet ut kjønn og mest at samboer'n får være med og se! :-D

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...