Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

3 uker til så skal jeg begynne å puste igjen :-)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg er også 9 uker i dag :) :) Og i dag puster jeg litt dårlig ;) hehe..bekymret i dag. Mandag skal jeg på tidlig ultralyd, så håper den lille har det bra og jeg får roet nervene litt!!

Har du vært på UL?

Skrevet

Jeg er også 9 uker i dag! Gleder meg til energien kommer tilbake, og til jeg slipper å ta folat lengre...

Bare tre uker igjen, nå ;)

Skrevet

I følge legen er jeg også 9 uker i dag. (I følge meg er jeg 9+1) :) For et par dager siden sluttet jeg å være kvalm og nå tror jeg heller ikke at jeg har så ømme bryster lengre. Gleder meg til å se magen bli større (og at jeg kan være sikker på at det ikke er pga middag eller kake) :)

Skrevet

Jeg er også 9uker :) faktisk 9+5 :)

Helt enig med dere! gleder meg til å kunne slippe folat og gleder meg til å kunne puste ut! Nå håper jeg bare disse neste ukene går fort!

Har ingen av dere vært til ul?

Skrevet

Joda jeg har vært å UL, var da7+ 5 og så hjert slå :-) en fantastisk opplevelse.

Skal igjen i uke 12 :-)

Skrevet

Jeg har også vært på UL. Fikk det automatisk pga at det er IVF beibi. Var på 8+4 og fikk se hjertet slå :)

Skrevet

er vist 9 uker imorgen vi å :) missregna litt og trodde det var på søndag . første kontrollen på tirsdag, skal da høre om ul. spennende tider ja :D håper kvlamen gir seg her også snart.

Skrevet

Jeg er 9 +2

Noen andre som føler at humøret svinger fra glad,trist,tom og bare rett og slett sliten?

Var ikke slik m min første datter.

Nesten som jeg føler meg deprimert.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...