Kulaa Skrevet 23. august 2012 #1 Skrevet 23. august 2012 Huff, tar meg selv i å sitte å se på katten vår som ruller seg og koser seg i sofaen, og får bare lyst til å plukke han opp og bysje han som en baby! Lyst til å bare putte han i barnevogna å prøve kjøre en tur, hihi! Jammen godt det bare er 4 uker igjen til vesla i magen kommer, hehe Flere som meg? Følte plutselig at jeg var i ferd med å bli gal :-P
November-spire-79 Skrevet 23. august 2012 #3 Skrevet 23. august 2012 Ja jeg har det sånn Fikk lyst til å legge ei dukke i vogna og trille rundt i nabolaget.....
peanutts82 Skrevet 23. august 2012 #4 Skrevet 23. august 2012 godt å høre at det ikke bare er meg som begynner å bli litt gærn
Kulaa Skrevet 23. august 2012 Forfatter #6 Skrevet 23. august 2012 Jammen betryggende å høre at det var flere, Hihi
anonym91 Skrevet 23. august 2012 #7 Skrevet 23. august 2012 haha kjenner meg godt i gjenn har så lyst og prøve en trille tur med vogna og når eg kjenner foten til baby som sparker klarer eg nesten ikkje og vente til eg kan kjene den på utsiden full i hormoner så blir dette veldig sterke lyster haha
Barn 4 :) Skrevet 23. august 2012 #8 Skrevet 23. august 2012 Eg og har en pus som får gjennomgå kveldane fått mange stygge blikk i de siste fra han hehe... sann her ka i alle dage drive du me galne kvinnfolk blikk
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå