Gå til innhold

Baby Merc Q7. Noen med erfaringer?

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

har ikke noe erfaring enda :) siden vogna er ganske "ukjent" i Norge. Jeg har ihvertfall bestilt Q7 exclusive i himmelblå og cream farge. får den i neste uke. bestilte 3 i 1 med bilstol og får med parasol, myggnett, regntrekk, koppholder, stellevekse og sovepose inkl i prisen. Posen under vognen virket også solid og stor om man skal handle en del og ikke har bil. når den settes sammen blir den liten nok til å få plass i bilen. Pluss alle funksjonene den har er det ingen vogner som kan slå den. har googlet masse om det og i andre land er den utrolig populær. den er ganske solid for vinterføre og hjulene virket utrolig gode. har også sett youtube klipp fra folk som har gitt sin vurdering. i mine øyner slår den alt det andre jeg har sett på i det norske markedet.

prisen er utrolig rimelig også. her er det en klassisk tilfelle av pris har ikke alltid noe med kvalitet å gjøre. så jeg gleder meg ihvertfall. :P

hvis du velger duo pakken eller 3 i 1 så følger det med sportsdel med en ekstra pose/vind beskytter som du kan feste på sportsdelen. og hvis du heller vil bruke teppe eller mener det er nok med vognposen så trenger du ikke bruke den. enkel knapp feste. :)

og du kan velge mellom 3 typer hjul. jeg valgte den som virket mest solid for vinterføre. :)

de på youtube mente den ikke var tung men litt tyngde må den ha hvis den skal være god på snø og slafs tenker jeg. :/

• 5 uker senere...

Annonse

Vi har kjøpt den :-) ikke begynt å bruke den enda, men har jo prøvd å trille den litt :-) veldig lett og god å trille, lett å legge sammen, og tar relativt liten plass når den er lagt sammen. Grei plass i bagen. Virker som det er solide, gode hjul. Bestilte min via svensk nettside, og fikk med bag, sportsdel, muggnett, regntrekk, stelleveske og flaskeholder :-) alt til en pris av 3500 NOK! (Bestilte til svensk adr, så slapp toll :-)) gleder meg til å begynne å bruke den skikkelig!:-)

denne har jeg selv sett på og har så lyst på den. lyst til å bestille den, jeg trenger ikke bilstol siden jeg har sete fra før.

tenkte på denne jeg:

http://www.lullababy.no/barnevogn/trio-kombivogn-3-i-1-startpakke-med-bilstol/baby-merc-s6-23

• 5 måneder senere...

Har brukt min siden oktober, så har fått testa i all slags vær :-) den er super! Fikk masse skryt fra ei som forhandler emmaljunga om hvor lett den var å trille og styre. God plass i bagen er det også, har saueskinn og voksi urban uten problem ;-)

Annonse

• 2 uker senere...

Vi har kjøpt den :-) ikke begynt å bruke den enda, men har jo prøvd å trille den litt :-) veldig lett og god å trille, lett å legge sammen, og tar relativt liten plass når den er lagt sammen. Grei plass i bagen. Virker som det er solide, gode hjul. Bestilte min via svensk nettside, og fikk med bag, sportsdel, muggnett, regntrekk, stelleveske og flaskeholder :-) alt til en pris av 3500 NOK! (Bestilte til svensk adr, så slapp toll :-)) gleder meg til å begynne å bruke den skikkelig!:-)

Hei. Hvilken nettside kjøpt du fra?

Hei. Hvilken nettside kjøpt du fra?

Kjøpte den på www.barnvagnar-webbutik.com

• 3 måneder senere...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...