Gå til innhold

Babyklister, embryo glue og kjemisk graviditet! Confused!

Anbefalte innlegg

Hva er forskjellen på babyklister og embryo glue, og hvor virkning har de egt? Hvor vanlig er det at IVF-klinikker går med på å bruke disse?

Kjemisk graviditet vet jeg hva er, men lurer på om det kun er ved langt regime man kan bli kjemisk gravid, eller om man kan bli det også når man bruker naturlig syklus.

Fortsetter under...

Babyklister (fructus femina) er jo noe du bruker selv, vet flere som tar det ved IVF det er dråper du blander i vann trodde jeg..

Jeg har netopp bestillt det selv.. Embryo glue er noe som brukes ved ivf noe man legger eggene oppi som skal gjøre at eggene fester seg bedre..

Kjemisk graviditet er når du blir gravid, men mister så tidlig at det bare er som en forsinket mens... at egget ikke rekker å feste seg sjikkelig

Har hatt det iallefall en gang, svake tester som ikke ble veldig sterke før jeg begynte å blø 4 dager etter forventet mens

Takk :) Da trodde jeg ikke så gæernt likevel, da! Blir litt satt ut når jeg leser om alle som har hatt kjemisk graviditet, trodde ikke det var Så vanlig.

Er det vanlig at klinikken sier ok til embryo glue om man spør om det? Jeg skal til IVF-klinikken i Oslo, og det står ikke noe info om det på nettsiden. På Hauskens sider, derimot, står det oppført på prislista.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...