Gå til innhold

baby 9 1/2 mnd vil kun ha vår middagsmat...greit eller ikke?

Anbefalte innlegg

Snuppa vår har aldri ville spise middagen vi lager til henne. Har prøvd det meste, med minimalt med smaker og med forskjellig krydder I. Ikke noe salt såklart. Men hun nekter og spise det hun får uansett, men vil ha middagen vi spiser. Prøver og ha minimalt med salt i middagen vår siden hun vil spise den, men er likevel bekymret for om det likevel er fy fy og gi henne middag med salt i?

Fortsetter under...

Ja syns selv det er veldig greit og kun lage en middag, istedet for og styre med ekstra til henne :-):-) og det er snakk om sunn og variert mat, så er ikke bekymret for det. Jeg bruker selv minimalt med salt i maten, så da er det sikkert ikke nødvendig og redusere det noe mer, visst litt salt er ok. Takk for svar :-)

Annonse

Takk for svar :-) nå har hun fått av vår middag før jeg har saltet maten, og det går veldig fint. Hun spiser og koser seg heldigvis! Tenker selvfølgelig mer gjennom menyen nå ja, sånn at det er mye næring i det hun får. Men ser at hun foretrekker mat med mye smak, for visst jeg ikke har urter og litt krydder i så vil hun ikke ha ;-) lille snuppa vet hva hun vil ha ja! Hehe

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...