November-spire-79 Skrevet 23. august 2012 #1 Skrevet 23. august 2012 Etter at jeg kom til uke 28 har vesla i magen virkelig satt igang turningen sin uten stans, noe som er helt fantastisk "godt" å kjenne for da vet jeg at alt er bra Det som er litt ubehagelig er når hun endrer liggestilling, og jeg kjenner magen bule ut på den ene siden. Blir nesten litt småkvalm av disse bevegelsene. Noen som opplever det samme? Kjennes ut som noen flytter på innvollene mine hehe Visste ikke at de kunne være så aktive i magen puh....luksusproblem
Elsa88 Skrevet 23. august 2012 #2 Skrevet 23. august 2012 Har det selv. Er i uke 32 og nå så er h*n sprelle humør. Hadde en helt fotballkamp inni der i går men 2 omganger.... Sparket, bokset og gnikket rumpa hele tiden, ble litt uvel og så at magen disset som en vannseng med en 3 åring oppi... Men er kos å se det å, men går an å ta litt om gangen og ikke alt på en gang
November-spire-79 Skrevet 23. august 2012 Forfatter #3 Skrevet 23. august 2012 Hehe ja magen disser og plutselig kommer det ut en fot eller noe Blir jo helt rørt av å se på Her tar det seg opp om kvelden, og jeg sliter virkelig med å få sove nå Så fort jeg jeg slår opp øynene igjen om morgnen så begynner hun å turne igjen Herlig
Elsa88 Skrevet 23. august 2012 #4 Skrevet 23. august 2012 Her er det hele tiden, bare jeg slapper av i sofaen eller i senga så er det trampolinetur Sliter selv med å sove om natten men det er på grunn av når jeg ligger på venstre side så kjenner jeg ryggen til gullet nede i madrassen, kjennes ut som at jeg ligger oppå h*n. Og hver gang jeg våkner om natten for å snu meg så er h*n våken og Må først få h*n til å sovne først før jeg kan sove videre
lottemor81 Skrevet 23. august 2012 #5 Skrevet 23. august 2012 Samme her... som å kjøre en heftig berg- og dalbane når han turner som verst, men det er jo fantastisk å kjenne at han er så aktiv! Kasta faktisk opp en gang pga kombinasjonen hodepine og voldsomt aktivitetsnivå i magen. :-P Når det er sagt, er det mye verre når det er stille litt for lenge inni der..
~HelenMarie+3jenter~ Skrevet 23. august 2012 #6 Skrevet 23. august 2012 Ja, ein blir nesten litt sjøsjuk på heile greiene.
Elsa88 Skrevet 23. august 2012 #7 Skrevet 23. august 2012 Bedre å bli sjøsjuk enn å bli bekymret av stillhet
November-spire-79 Skrevet 23. august 2012 Forfatter #8 Skrevet 23. august 2012 Ja man må være glad for at man kjenner det, men måtte bare forsikre meg om at det kunne være ubehagelig, så det ikke er noe galt godt å høre at dere også har det ubehagelig hehe. Har aldri hatt baby i magen før
lottemor81 Skrevet 23. august 2012 #9 Skrevet 23. august 2012 Første gang her også.. Veldig spennende! Måtte spørre legen om det var vanlig å bli kvalm av alle bevegelsene mot slutten av svangerskapet, og det var helt normalt
Elsa88 Skrevet 23. august 2012 #10 Skrevet 23. august 2012 Første her å Har heldigvis ikke blitt så dårlig under bevegelsene men svært ubehagelig
Eliane Skrevet 24. august 2012 #11 Skrevet 24. august 2012 jeg blir også nesten kvalm når han driver og skifter stilling og turner som bare det. men det er jo en helt spesiell følelse å ha noe som lever inni magen, fantastisk.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå