Gå til innhold

Ser ut som jeg må tilbake hit :(

Anbefalte innlegg

Utrolig trist å høre..:(

Jeg hadde en MA og ringte inn til nytt forsøk.

Det er ca 3 uker siden nå( sluttet å blø i dag)

Og da sa de på st.olavs at je kom til å få mens ca 5.september. Så hvordan de regnet ut det, vet jeg ikke..

Om dette gir deg noe svar, vet jeg heller ikke, men tenkte bare å si det så du kanskje får et svar :-)

Fortsetter under...

Men.... det du har nå, går ikke det under mensen??

Jeg hadde en SA 30 juli. Blødde i en uke. Legen sa det slik som at den blødningen ikke var mensen i den forstand. Hun sa at jeg ikke skulle ringe inn den første blødningen etter SA, den jeg sitter og venter på nå og som jeg ikke aner når kommer, men den neste blødningen der igjen.

Så for meg så ser blødningene slik ut:

SA-blødning, mensen, og til slutt mensen som jeg kan jeg ringe inn

Takk søte Løvemusen :)

Vil innerst inne ikke innse det selv heller, men ved vært dobesøk blir jeg minnet på det :(

De sa ganske tydelig på Riksen, at jeg måtte vente til andre mens etter mislykket graviditet..

Annonse

Åh, jeg blir altsÅ sÅ trist av dette... :'( Det her er en million ganger verre enn Å se den mest rørende dramafilm. BÅde nÅr det gjelder HÅper og Løvemusen. Det er sÅ feil!!!!!!! Det er sÅ skammelig feil.

Masse medfølelse til deg HÅper. MÅtte du virkelig ha hellet med deg ved neste forsøk!

Takk <3

Vet ikke hvordan du ligger ann i løypa, men masse lykke til, til deg også!!

Gjest Løvemusene
åh, jeg blir altså så trist av dette... :'( Det her er en million ganger verre enn å se den mest rørende dramafilm. Både når det gjelder Håper og Løvemusen. Det er så feil!!!!!!! Det er så skammelig feil. Masse medfølelse til deg Håper. Måtte du virkelig ha hellet med deg ved neste forsøk!
Takk <3 Vet ikke hvordan du ligger ann i løypa, men masse lykke til, til deg også!!

Hun ruger på to super power gull eggies <3 heia heia hihi

Utrolig trist å høre..:(

Jeg hadde en MA og ringte inn til nytt forsøk.

Det er ca 3 uker siden nå( sluttet å blø i dag)

Og da sa de på st.olavs at je kom til å få mens ca 5.september. Så hvordan de regnet ut det, vet jeg ikke..

Om dette gir deg noe svar, vet jeg heller ikke, men tenkte bare å si det så du kanskje får et svar :-)

Takk for svar.. Skal ringe de å høre jeg :)

Masse lykke tili neste forsøk akpa!!

Annonse

Gjest Løvemusene

Uansett hva som skjer fremover så lover jeg å være her for deg, du har min fulle støtte og sympati! Bortsett fra at jeg ikke har blitt gravid og mistet så vet jeg hvordan du har det, og det er ikke meninga å måtte leve med den slags dritt altså :(

Sender deg en stor klem, håper du kommer deg opp på bena igjen! Jeg er langt nedi kjelleren, men har funnet trappa opp nå tror jeg. Tror jeg kan komme meg ut herfra.

Uansett hva som skjer fremover så lover jeg å være her for deg, du har min fulle støtte og sympati! Bortsett fra at jeg ikke har blitt gravid og mistet så vet jeg hvordan du har det, og det er ikke meninga å måtte leve med den slags dritt altså :(

Sender deg en stor klem, håper du kommer deg opp på bena igjen! Jeg er langt nedi kjelleren, men har funnet trappa opp nå tror jeg. Tror jeg kan komme meg ut herfra.

Det samme til deg <3

Jeg lider med deg. Det er så ubeskrivelig urettferdig. Jeg hadde en MA i februar. De ville da at jeg skulle vente en syklus til neste forsøk som var fryseforsøk. Jeg blødde i 22 dager og det tog 6 uker til neste mens kom. Men deretter var jeg tilbake på regelmessige sykluser.

Klem!

For en dag dette har vært.. Ett H****** av følelser, ett hav av tårer! :( fortsatt sitter jeg her med gråten i halsen, med mange spørsmål uten svar.. spørsmål som ingen kan gi meg svaret på :( alt er bare trist!

Ny dag i morgen, en dag jeg ikke har tro på blir bedre enn denne :(

Da har jeg vært hos legen.. Blir HcG idag og mandag. Gyno på Bærum sykehus mener det uansett er for tidlig å se noe på UL. Synker ikke HcG, blir det nok inn til Bærum til UL...

Lenge å vente til onsdag/torsdag neste uke for svar :(

Uff, så grusomt å ikke vite. Men siden du har sluttet å blø såpass raskt, så er det vel fortsatt håp om at dette kan gå bra? Har du hatt mye smerter?

Krysser fingrene for at hcg øker fint, og at UL neste uke viser en sprell levende liten krabat :)

Nei, hvem vet. Det er jo tilfelle at mange blør i starten, og til og med gjennom hele svangerskapet, og det likevel går bra. Men det er jo også mange som dessverre mister. Håper VIRKELIG at du er en av de heldige, som bare skal skremmes litt i starten.

Du får prøve å ta det mest mulig med ro, slappe av og pleie deg selv. Sender deg mange gode tanker. Klem

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...