Gå til innhold

Ser ut som jeg må tilbake hit :(

Anbefalte innlegg

Skrevet

Etter å ha klart det helt selv, ser det ut som det er over nå.. Etter ett par dager spotting / småblødninger, kom det kraftig blødning idag :( kjente en følelse igår, om at noe ikke var som det skulle :(

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Huff, gikk det slik ja, jeg fulgte med deg i 1. tri... Føler så masse med deg kjære du, ønsker deg lykke til videre!!! <3 <3 <3

Gjest Løvemusene
Skrevet

Nei du tuller nå sant??? :(

Se det an, mange har jo blødninger i starten som mensen. Har du tatt blodprøve?

Skrevet

Tuller dessverre ikke :( sto på jobb og kjente det begynte å blø :( dro rett hjem på sofan og slapp tårene løs!!

Har time hos fastlege i morgen, så tar en HcG for å sikre att alt er ute av kroppen :(

Det var ikke slik dette skulle ende..

Skrevet

åneeeii!!! jeg håper i det lengste at alt er bra!! lykke til i morra!

Skrevet

Blør og blør og atter blør :( :( :(

Skrevet

Det var utrolig trist lesning. Det skal pina meg ikke være enkelt dette prøving/gravid greiene. :-(

Skrevet

Nei dessverre :( tung dag..... Liker ikke denne urettferdigheten..

Gjest Løvemusene
Skrevet

Så utrolig urettferdig :( Herregud, forstår ikke at vi som er så uheldige som går gjennom ass.beh.. hvis vi blir gravide, hvorfor kan vi ikke beholde liksom!! Er det faen meg mulig.

Hva gjør du videre nå da, Håper? Får du fryseeggene dine om to uker eller vil de vente en måned?

Lei meg på dine vegne

Skrevet

Å nei, HÅper! Det var ikke sÅnn det skulle gÅ! Stor klem fra meg.

Skrevet

Ja, tungt dette.. Blødd i 5 timer nå :(

Skal ta blodprøve i morgen, så jeg får svar om at alt er ute av kroppen før jeg ringer riksen, men de sa at hvis det ikke gikk, burde eg ha en mnd i mellom.. Så da blir det el november, hvis oktober er full :(

Gjest Løvemusene
Skrevet

håper, det var fullt for nytt icsi forsøk, ikke sikkert det er fullt for fryseforsøk! Dessuten hadde du plass, og det er uberteit at du skal miste det pga dette.... da blir jeg forbanna as.

Akkurat som at jeg mista forsøket i oktober pga at forrige egg PRøVDE å feste seg. åååååhhh!!! Liker IKKE!

Skrevet

Jeg skal ringe de, når jeg får svar på blodprøven jeg tar i morgen! Håpet virkelig jeg får plass i oktober!!!

Hvorfor så uheldige?! :( ARG!!!

Skrevet

Du kan jo ringe de nå og si hvordan det ligger an, så kan det jo hend de kan sette av en plass til deg om det er ledig!

Gjest Løvemusene
Skrevet

Har bare lyst å skrike og banne ut ord jeg finner opp underveis!! ååååhhhhh!!!

Skrevet

Men vet ikke når mensen kommer igjen, så vanskelig å sette opp da vel??

Gjest Løvemusene
Skrevet

Men.... det du har nå, går ikke det under mensen??

Skrevet

Gjør det? Kan lite om SA

Gjest Løvemusene
Skrevet

Aldri hatt SA selv, men i mitt hodet så er det mensen!

Skrevet

Hmm - noen som vet???

Gjest Løvemusene
Skrevet

Men helt ærlig, så ville jeg nok ventet til neste mensen for å ikke ødelegge forholdene for fryseeggene. Hør med sykehuset eventuellt?

Gjest Løvemusene
Skrevet

Men det var hvis dette var mensen da.. det var jo det vi lurte på :P

sorry er helt surrete idag

Skrevet

Det regnes nok som mensen, så du kan anta at det blir caaaaa vanlig åpenrom til neste gang å så prøve å få innsett etter det.

Skrevet

Oki - leser nettet at forskjellige har fått mensen fra 2-8 uker etter sa. Vi er alle forskjellige, så får nå se hva som gjelder meg

Skrevet

Åh, jeg blir altsÅ sÅ trist av dette... :'( Det her er en million ganger verre enn Å se den mest rørende dramafilm. BÅde nÅr det gjelder HÅper og Løvemusen. Det er sÅ feil!!!!!!! Det er sÅ skammelig feil.

Masse medfølelse til deg HÅper. MÅtte du virkelig ha hellet med deg ved neste forsøk!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...