Gå til innhold

Svak rosa strek etter 5 min

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hei! Jeg fikk en svak rosa strek etter tiden ( 5 min ) Har ikke peiling når den kom etter de 5 min. Jeg vet jo at resultat er ugyldig etter 5 min. Det jeg lurer på er om det likevel kan være en sjanse ? Eller er det slik at alle billigstrimler får rosa strek etter tiden ??

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Tok testen i dag tidlig og såg igjen på den kanskje et par timer etterpå ???

Skrevet

Som du selv sier, så skal man se bort ifra streker som kommer etter tidsfristen, fordi testene kan bli falsk positive etter fristen.

Men det betyr jo ikke at du ikke kan være gravid. Det er ikke annet å gjøre enn å teste igjen - helst om et par dager (jeg ville selvsagt tatt en test i kveld, en i morgen tidlig, en senere på kvelden etc. Men jeg er testegal, da! ;))

Skrevet

Jeg får ta en ny i morgen tidlig :)

Skrevet

Min svake strek i dag kom et par min etter fristen. Eller jeg tror den var der før, men det var farge på hele området som sakte forsvant, slik at jeg sto igjen med to streker. Jeg brukte billigstav, ikke strimmel. Har aldri fått svak strek etter fristen på verken stav eller strimmel. Tar begge deler i morgen. Men har svak mensblødning også, så tar ingenting for gitt.

Skrevet

Jeg har flere ganger fått svak rosa strek på billigstrimmel rett etter tidsfristen, og IKKE vært gravid...

Skrevet

Å søren Florida akkurat det jeg ikke ville høre :( Ja jeg må nok innse at slaget er tapt . Dritt !

Skrevet

Lilly77 - blør du, da? Det er jo ikke over før tanta kommer!

Skrevet

Nei det gjør jeg ikke, men jeg hadde jo trodd at det hadde vist på billigstrimler nå? Ikm i morgen eller lørdag .,,

Skrevet

Lilly - noen tester ikke positivt før dager etter IKM - håpet er ikke ute!

Skrevet

Ja sant det :) Jeg har jo to barn i fra før, men har alltid testa etter ikm - så jeg vet rett og slett ikke om jeg bare er en av de som produserer hormonet sent.

Skrevet

For å si noe positivt, så har jeg faktisk to ganger testet negativt på ikm dagen (og vært gravid) for så å teste positivt èn uke etterpå :-) Så det er helt som det sies over, det er IKKE over før TR kommer! Vent noen dager, og så teste igjen :-D

Skrevet

To nye tester i dag som viser svak rosa strek + en eggløsning som er knallsterk. Og denne gang innen tidsfristen. Hva tror dere ?

Skrevet

Ååå håper virkelig det! :) Må ta en ny i morgen. Skulle gjerne lagt inn bilde sånn at dere også kunne sett. Går det an å gjøre i fra iPhone ? Spennende !

Skrevet

Min test ble ikke positiv før etter 5 minutter.. er gravid i uke 11 nå:)

Skrevet

Tok en ny test i dag og den viser gravid :) Da er det ikke lenger tvil :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...