♫røverdøtreog♪røver Skrevet 23. august 2012 #1 Skrevet 23. august 2012 Vending fra seteleie på onsdag, ballongkateter på fredag, maserier og igangsettelse med gele på lørdag, mere maserier men ikke noe mer åpning... Sovepille og 3 timer søvn (Utrolig nok) på natta, våknet kl 02, gikk på do, spurte om mer smertestillende, men det måtte vente til kl 04. Ventet til 04, fikk mer. Kl 04.20 gikk vannet, og da var det 6 - 7 cm! Gullet kom kl 09.00 på morgenen, etter 1,5 timer pressing! Har aldri opplevd så lang tid med pressing, men denne gangen sto barnet med panna litt skjevt og stanget i bekkenet. Jeg sto også en stund, og det skal ha hjulpet ham på plass, heldigvis. 52 cm høy og 4270 g - tjohei! Vi kom hjem i går, og alle røverbarna har vært så rørende fine med minibror. Dette er livet, altså. Nå er det pupp, og kos, stell og dull =) Lykke til alle som venter, og så skal jeg ta en god runde her inne for å se om noen flere kjente/ukjente har fått sine etterlengtede små. Fødestøv må til: **************************
YumYum2 Skrevet 23. august 2012 #2 Skrevet 23. august 2012 Oi gratulere så mye med en liten røver! Du fikk det hele til å virke som en lek så nå gleder jeg meg isllefall Hehe:) kos dere masse med stell, kos og alt som hører med:)
~HelenMarie+3jenter~ Skrevet 23. august 2012 #3 Skrevet 23. august 2012 Gratulerer så mykje! Har venta på deg ;-)
♫røverdøtreog♪røver Skrevet 23. august 2012 Forfatter #6 Skrevet 23. august 2012 Gratulerer så mykje! Har venta på deg ;-) Takktakk godt å være i mål, endelig )
♫røverdøtreog♪røver Skrevet 23. august 2012 Forfatter #7 Skrevet 23. august 2012 Gratulerer med røveren Takk!
♫røverdøtreog♪røver Skrevet 23. august 2012 Forfatter #8 Skrevet 23. august 2012 Gratulerer så mye! Takk!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå