Gå til innhold

Synes det er blodig urettferdig, hva er deres meninger??

Anbefalte innlegg

Jeg har to barn fra før. Ville da gjerne ha flere barn og tanken på fødsel og ødelagt kropp plaget meg ikke. Venter nå barn med ny samboer, men klarer ikke legge bort følelser jeg får, blir så sint og irritert over at mannfolkene slipper unna alt!!! Deres kropper er like før og etter barn. Min er ødelagt med overheng og skrukkete mage... :( trener jevnt og det er bare operasjon som kan fjerne huden (dødhud) . Strekkmerker både her og der.

Alt vi må i gjennom for de ungene. Forstå meg riktig, elsker barna mine over alt på jord, og kommer vel til å gjøre det med denne også håper jeg.

Huff vet ikke hvor jeg får disse følelsene fra, hadde de også før jeg ble hormon bombe. Det er så urettferdig!! Følelsene kommer vel etter et vanskelig brudd med en far som kun vil ha ungene for å slippe å betale. Men fulgte ikke opp ungene, lekser ble ikke gjort.... endte i rettsmøte og jeg har barna mest, heldigvis. Men alt vi må igjennom!! argh! ( godt å få ut litt frustrasjon! )

Fortsetter under...

Titter inn fra 3 trimester. Forstår hvor frustrasjonen din kommer fra. Har selv følt meg teit for å ha tenkt de samme tankene. Spesielt siden far til mitt barn fant ut at han skulle stikke da jeg var i uke 13. Han flyttet til andre kanten av landet og lever unkarslivet sitt videre der uten å måtte tenke på noe slags ansvar. Jeg hadde i uke 13 ingen mulighet til å snu pga endret situasjon, og jeg sitter med ansvar, utgifter OG hengepupper og hengemage. Hadde vært en ting om det var han jeg skulle leve med resten av livet, og han som skulle se min kropp, men nei, jeg må vise denne "nye" kroppen til en ny mann med tiden.

Jeg vet jo at når barnet er født er alt verdt det, og kan nå le av mange av tankene jeg har hatt underveis. Og mye får vi bare skylde på hormonene for.

JA! De slipper lett unna mye de mannfolka, men herregud så heldige vi er som får bære barna i ni måneder, en følelse jeg aldri ville vært foruten! :)

Ja ser den, kom litt ut av sammenheng der siden jeg slettet noe, så det ikke ble for langt. Setning nr to var for 4 år siden. MYE har skjedd siden da les; vanskelig brudd, psykisk terror, endte med skjult tlf bl. a. Ellers er det følelser jeg har fått for 1- 2 år siden... står lenger ned hvorfor jeg tror følelsene kom.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...