Anonym bruker Skrevet 23. august 2012 #1 Skrevet 23. august 2012 noen som har opplevd kjemisk/tidlig SA og blitt gravide rett etterpå? Dette tyder iallefall på at man har EL og kan klare bli gravid. Opplevde dette i første pp etter p-pilleslutt. I utgangspunktet et godt tegn, eller hva?? (Prøver tenke positivt for alt jeg har her )
Dumle82 Skrevet 23. august 2012 #2 Skrevet 23. august 2012 Jeg hadde kjemisk for 2 sykluser siden, nå har jeg bare en eggleder og blir bare gravid i annenhver syklus så jeg håper at spiren sitter denne gang... Skal ta babyklister denne syklusen også sånn at det letter sitter
lillespiren 2 Skrevet 23. august 2012 #3 Skrevet 23. august 2012 jeg mener jeg har hatt tre kjemiske, tre sykluser på rad... jeg tok en EL-test i går som smilte, så jeg har i allefall eggløsning nå jeg håper virkelig at det går ann å bli gravid etter flere kjemiske graviditeter... men jeg føler det på meg at det blir en ny en nå... jeg får mye sterkere gravidtegn når jeg får kjemisk. Veldig ømme bryster veldig tidlig, som jeg aldri har hatt før. Det har jeg også nå, så er redd det blir en kjemisk igjen.. Rart..... håper på at det blir graviditet på deg nå, og slipper disse kjemiske, det er noe dritt!
elibjo Skrevet 23. august 2012 #4 Skrevet 23. august 2012 Jeg hadde kjemisk for 2 sykluser siden, nå har jeg bare en eggleder og blir bare gravid i annenhver syklus så jeg håper at spiren sitter denne gang... Skal ta babyklister denne syklusen også sånn at det letter sitter Hva er egentlig babyklister, og hvor får jeg tak i det? Kan det ha bivirkninger?
Indigo 08-10-13 Skrevet 23. august 2012 #5 Skrevet 23. august 2012 La bare merke til deg med en eggleder. Ville bare si at jeg er blitt gravid to ganger med eggløsning på den siden jeg mangler eggleder..
Anonym bruker Skrevet 23. august 2012 #6 Skrevet 23. august 2012 Æsj, min mens kom jo i går, men ikke ordentlig... Er bare sånn mørkebrunt slimete greier. Tenker automatisk at syklusen er bare tull jeg da. Vil bare komme i gang igjen jeg da. BlÆÆÆÆ... Håper jeg får EL og sånt som vanlig. Var liksom så fornøyd med at mens kom på IKM dagen når jeg har hatt kjemisk... HI
Dumle82 Skrevet 23. august 2012 #7 Skrevet 23. august 2012 Babyklister er et middel som kjør slimhinnen tykkere og får egget til å sitte bredre tror jeg.. Det heter egentlig fructus femina... er nok noe homeopatgreier... skal tas fra EL men kan godt tas noen dager før også og man kan ta det ut 1. trimester om man ønsker Men denne mnd tar jeg bidronninggele i tillegg som skal bedre eggkvalitet, grapefruktjuice som skal øke mengden EL slim og Solvipect som skal gjøre slimet tynnere Krysser alt jeg har denne PP på at det klaffer...
snuppo Skrevet 23. august 2012 #9 Skrevet 23. august 2012 La bare merke til deg med en eggleder. Ville bare si at jeg er blitt gravid to ganger med eggløsning på den siden jeg mangler eggleder.. hvordan kan du bli gravid på den siden du mangler eggleder?? egget vandrer jo gjennom eggledern og blir befrukta...
elibjo Skrevet 23. august 2012 #10 Skrevet 23. august 2012 Du kan ha eggløsning hver måned selv om du mangler en eggleder. Les her: http://www.pernille.info/egglosning.htm :-)
Indigo 08-10-13 Skrevet 23. august 2012 #11 Skrevet 23. august 2012 Kroppen er veldig finurlig, og kan tilpasse seg:) Den gjenværende eggleder kan overta funksjonen for begge, slik at fruktbarheten blir ikke redusert med 50% hvis du fjerner en eggleder, snarere ca 70% jfr legen som opererte meg på sykehuset. Egglederen fungerer som en støvsuger, og sveiper rundt og snapper opp egget ved eggløsning. Ved en eggleder kan denne sveipe rundt for begge;) Høres merkelig ut ja, men er kjent viten! Og jeg har som sagt blitt gravid to ganger med eggløsning på venstre side hvor jeg mangler eggleder:)
snuppo Skrevet 23. august 2012 #12 Skrevet 23. august 2012 dette skal jeg spørre om på st.olavs. har bare en eggleder som fungerer skjønner du......og driver med ivf...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå