FrkKværner Skrevet 23. august 2012 #26 Del Skrevet 23. august 2012 I forhold til din datter hi, du må jo ikke fortelle henne om det heller?! Hvis hun spør så ok, men det gjør hun sikkert ikke. Du kan jo vente med å si noe til det værste "tenåringspresset" har gått over evt, å din datter er mer sikker på seg selv. I tenårene er man gjerne mer usikker på kropp og sjel, enn når man blir eldre. Så kan du heller si at du har valgt å ikke si noe om det tidligere til henne, fordi du ikke ville at hun skulle påvirkes av det valget du tok:) Bare et forslag:) Lenke til kommentar https://forum.klikk.no/foreldre/topic/143964991-hva-synes-du-om-fettsuging/page/2/#findComment-144485342 Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anonym bruker Skrevet 23. august 2012 #27 Del Skrevet 23. august 2012 hovedinnlegget: synes INGENTING om fettsuging. Fett er noe man kan slanke bort. De fleste KAN gå ned i vekt med riktig kosthold og mosjon. Fjerning av hud som gnager og gir sår, eller pupper som henger som to slappe filler og gir sopp mellom puppene og brystbeinet, er noe helt annet. Kjenner jeg nesten blir litt provosert av enkelte her, som insinuerer at jeg ikke trener, eller spiser sunt, eller umulig kan ha gjort nok for å få det bort. Jeg har gjort det jeg kan! Jeg er normalvektig! Det er en velkjent sak at visse fettansamlinger kan sitte som støpt uansett hva man gjør (noe ridebukselår er et godt eksempel å¨). Jeg er ikke ute etter moralpreken om at jeg burde gjøre ditt eller datt, jeg lurer på hva jeg skal gjøre ifht det problemet jeg føler at jeg har, gitt det at jeg faktisk ikke er overvektig! HI Jeg sa ingen steder at du er overvektig eller at du ikke trener eller spiser sunt. hvis du har ansamlinger av fett på kroppen og ikke er overvektig, så er det vel fett kroppen trenger. Det er IKKE sunt å være helt fettfri og se ut som Kate Moss. Lenke til kommentar https://forum.klikk.no/foreldre/topic/143964991-hva-synes-du-om-fettsuging/page/2/#findComment-144485372 Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anonym bruker Skrevet 23. august 2012 #28 Del Skrevet 23. august 2012 hovedinnlegget: synes INGENTING om fettsuging. Fett er noe man kan slanke bort. De fleste KAN gå ned i vekt med riktig kosthold og mosjon. Fjerning av hud som gnager og gir sår, eller pupper som henger som to slappe filler og gir sopp mellom puppene og brystbeinet, er noe helt annet. Kjenner jeg nesten blir litt provosert av enkelte her, som insinuerer at jeg ikke trener, eller spiser sunt, eller umulig kan ha gjort nok for å få det bort. Jeg har gjort det jeg kan! Jeg er normalvektig! Det er en velkjent sak at visse fettansamlinger kan sitte som støpt uansett hva man gjør (noe ridebukselår er et godt eksempel å¨). Jeg er ikke ute etter moralpreken om at jeg burde gjøre ditt eller datt, jeg lurer på hva jeg skal gjøre ifht det problemet jeg føler at jeg har, gitt det at jeg faktisk ikke er overvektig! HI Jeg sa ingen steder at du er overvektig eller at du ikke trener eller spiser sunt. hvis du har ansamlinger av fett på kroppen og ikke er overvektig, så er det vel fett kroppen trenger. Det er IKKE sunt å være helt fettfri og se ut som Kate Moss. Det kan jeg garantere deg at jeg ikke er HI Lenke til kommentar https://forum.klikk.no/foreldre/topic/143964991-hva-synes-du-om-fettsuging/page/2/#findComment-144485378 Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anonym bruker Skrevet 23. august 2012 #29 Del Skrevet 23. august 2012 Hvis dette er noe du vil og du vil angre på hele livet om du ikke gjør så GO FOR IT. Men som de andre sier det er en risk å ligge i narkose, og det er en risk for infeksjoner. Jeg har selv fettsugd ett område jeg hadde store problemer med, en dobbelthake som nektet å gå vekk. Jeg måtte få denne vekk for å føle meg vel. Og der ville ikke kroppen min av en eller annen tære fettet selv om jeg slanket meg mye. Lenke til kommentar https://forum.klikk.no/foreldre/topic/143964991-hva-synes-du-om-fettsuging/page/2/#findComment-144485404 Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå