Gjest Heartbroken Skrevet 23. august 2012 #27 Skrevet 23. august 2012 Nå er jeg visst kjerringa mot strømmen her, men jeg er nettopp ferdig med å legge nusselig Hello Kitty på 5-6 bøker - og jeg storkoste meg Perfeksjonisten i meg nyter den lille haugen med rosa, pent innpakka bøker - det er kanskje min nerde-ting? Men jeg må jo innrømme at de årene begge barna gikk på skolen og kom hjem med hver sin haug "som må være ferdig til i morgen", så kunne tålmodigheten slite litt... Og gjennomsiktig bokbind havna i søppelet her - og det glemmes aldri, hverken av mor eller barn Så min sympati til Luten, iblandet respekt, for som sagt var veien til søppelspannet kort den-gang-da.
Gjest sug lut Skrevet 24. august 2012 #28 Skrevet 24. august 2012 Jeg er egentlig så hjertens enig, Heartbroken - så det er ikke bokbindlegging i seg sjøl, har hatt masse morsomme kreative løsninger oppigjennom på papirfronten, sette på musikk og kose seg med papirsløyd, hehe, det er bare plastfaan som suger. Men nå er det gjort og lærer og unge fornøyd!
Von Hertelhofen Skrevet 24. august 2012 #30 Skrevet 24. august 2012 jeg elsker å ta på bokbind har tatt bokbind på mine egne bøker siden jeg var 8 år. Håper ungen min ikke liker å ta på bokbind, for da får jeg gjøre det! Lykke på jord
Fire småtroll Skrevet 24. august 2012 #31 Skrevet 24. august 2012 Uff, rare meg ble litt skuffet da 6.klassingen min kom hjem med bøker ferdig "innpakket". De hadde fått utdelt gråpapir på skolen og blitt opplært i å sette på eget bind... Så jeg har bare satt bind på 3.klassingen sine bøker, og til og med i plast Synes det er gøy jeg, haha, er visst helt sær jeg... Men bokbind i elastisk stoff er genialt, og på skolefrukt.no er det billig også, selv om det ikke er de fineste motivene jeg har sett.
Gjest sug lut Skrevet 24. august 2012 #32 Skrevet 24. august 2012 Dette høres fælt ut! Her skal jeg jaggu gå for 50% samværs ordning og sørge for at første skoleuke er far sin. For så å gå tilbake til normalen. Det skal jeg jaggu gjøre hvert år også! Kan dere minne meg på dette om 5 år? Det er antakelig det eneste gode argumentet for delt bosted, ja.
Gjest Mentha Skrevet 24. august 2012 #33 Skrevet 24. august 2012 Føler nesten for å kjøpe meg en rull eller ti og øve meg på egne bøker jeg nå. Har blant annet hele isfolk-serien jeg kan pakke inn, da bør jeg vel begynne å få litt trening.
Gjest Juliea - kukløsklan Skrevet 24. august 2012 #34 Skrevet 24. august 2012 Kan man hyre inn folk til dette? Kanskje au pair egentlig blir ansatt for å gjøre dette.. Så bare blir de. Min ene barndoms venninne fikk ny hvert år sikkert pga bokbind marerittet som gjentok seg..
lilja70 Skrevet 25. august 2012 #35 Skrevet 25. august 2012 skolefrukt.no har geniale stretch-bind. -Og det er jo fint. Dessuten kom de i posten dagen etter at jeg hadde bestilt. -Men de er så lett å ta av og på at vi må dobbeltsjekke stadig vekk. Dessuten sitter ikke klistrelappene på en dag en gang i en ransel der ting går opp og ned. Hrmf.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå