Gå til innhold

Bekkenløsning eller nedpress?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Har hatt litt plager med vondter ved skambeinet (moderat bekkenløsing iflg legen) de siste ukene av svangerskapet, men ikke noe som har vært av nevneverdig karakter så sant jeg ikke har gjort annet enn daglige gjøre mål (turer ol. har ikke vært mulig) Har vært i full jobb(kontor) frem til permisjon som begynte 15 august. Den lille ligger langt nede. Legen sa i dag rett under 2 cm inn.. ca kl 20.00 i dag reiste jeg meg opp fra kjøkkenbordet og oppdraget at jeg nesten ikke kunne gå..svir og river fremme ved skambeinet. Presser veldig nedover...men kjenner kun smerter fremme...kjenner det litt når jeg sitter også...og så snart jeg beveger beina blir smerten j&%@%& vonde...noen som har opplevd liknende? Kjenner meg litt bekymra rett og slett...:-/ beklager litt rotete innlegg...

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Nå vet ikke jeg om det er helt det samme, men jeg får veldig vondt i skambeinet når jeg f.eks reiser meg ut av sengen, da er det nesten slik at jeg ikke klarer å gå, det samme er det når jeg skal opp av sofaen/stolen osv. Men det går bort når jeg Men det går over når jeg bare setter/legger meg i en god stiling. Her tipper jeg det er bekkenet som krangler i og med at jeg ikke har det utenom når jeg skal reise meg :) 17 dager til termin her i gården.. :)

Skrevet

Slik du forklarer er akkurat slik jeg har hatt det frem til nå plutselig.... Får ringe legen imorgen å høre om d er noe å gjøre:-)

Skrevet

Ja, du får neste gjøre det :) ikke noe greit å gå og bekymre seg i alle fall! Lykke til uansett :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...