Anonym bruker Skrevet 22. august 2012 #1 Del Skrevet 22. august 2012 Vi har vært så heldige å få 2 nydelige barn! Det har blitt mange tårer og mye tålmodighet før de kom, men vi har vært heldige. Jeg har alltid sett for meg 3 barn.... Så nå har jeg gått i tenkeboksen om å prøve på nr 3. Akkurat nå tenker jeg at skjer det så skjer det, men hvis vi bestemmer oss for å kutte prevensjon og håpe på en nr 3, er jeg redd jeg skal komme inn i samme desperasjon etter den positive testen, og at hverdagen igjen blir fylt med "denne" sorgen... At skjer det så skjer det ikke lengre er noe jeg kan forholde meg til. Er det flere som har slitt med de første og så gitt seg ut på dette igjen? Har hatt noen tøffe perioder, og vil jo sist av alt at prøvingen skal ha en negativ innvirkning på hverdagen vår. Føler meg litt egoistisk som ønsker et 3. barn når jeg vet at vi kommer til å slite med å bli gravid igjen. Og dersom vi aldri lykkes, vil dette da bli en sorg resten av livet? Mange tanker dette....litt vanskelig å sette ord på det også.... Lenke til kommentar https://forum.klikk.no/foreldre/topic/143964920-pr%C3%B8ve-p%C3%A5-nr-3/ Del på andre sider Flere delingsvalg…
Erle79 Skrevet 28. august 2012 #2 Del Skrevet 28. august 2012 Huff, nå fikk jeg helt frysninger. Akkurat de samme følelsene sliter jeg med. Jeg og mannen min har også to barn, etter vanskelige år med prøving og ufrivillige aborter. Begge svangerskapene som endte godt har gått på skinner, jeg fødte friske barn på termin. De to svangerskapene gikk så fint at jeg innimellom undrer; dersom vi hadde gitt gass og forsøkt oss på ett svangerskap til, ville det også gått på skinner? Eller ville det endt med ufrivillige aborter, eggløsningstester og svangerskapshysteri? Jeg er "bare" 33 år, og har for så vidt tid til å kjempe meg gjennom flere svangerskap for å komme i mål med nummer tre. Men jeg vet virkelig ikke om jeg tillater meg selv å falle ned i det mørke hullet og pulverisere familien vår en gang til, for det var virkelig en situasjon som gikk ut over alle i familien, både voksne og barn. Venter i spenning med deg HI, på en som har forsøkt på nummer tre, etter å ha erfart problemer tidligere. Hadde vært godt med en solskinnshistorie for å opprettholde ønsket om et barn til... Lenke til kommentar https://forum.klikk.no/foreldre/topic/143964920-pr%C3%B8ve-p%C3%A5-nr-3/#findComment-144497612 Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anonym bruker Skrevet 29. august 2012 #3 Del Skrevet 29. august 2012 Tusen takk for svar! Veldig godt å høre at det er flere som har like tanker. Takk for at du delte det med meg og alle andre! Og beklager at jeg er anonym...har mange kjente på privaten her inne, og foreløpig er jeg "alene" med disse tankene, ikke helt klar for å dele det med kjente enda. Lenke til kommentar https://forum.klikk.no/foreldre/topic/143964920-pr%C3%B8ve-p%C3%A5-nr-3/#findComment-144502120 Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå