Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Er det noen av dere som har prøvd det i forbindelse med fryseforsøk.?? Jeg skal kun ta det, og sette inn i naturlig syklus..... Synes det er rart at jeg ikke får noe mer hormonstøtte siden jeg har hatt så mange mislykka forsøk... Dette er mitt siste i Porsgrunn,,... Har snart gitt opp, men skal gi det private i Danmark en sjanse. Lenge siden jeg har vært aktiv her inne nå,.... Men etter så lang tid så blir man av og til lei og må fokusere på noe annet. ser at en del er blitt gravide,Gratulerer, mens andre sliter fortsatt. håper snart å meddele en graviditet jeg også,....

Fikk mensen i dag og skal gå på letrozolEr fra dag 4 -8 men jeg har ikke troa på det her altså,.. Så mye som skal klaffe,... Slimhinna skal være tykk nok, el testen skal bli pos på riktig dag, egga skal overleve...... 4egg på frys, så kan fort skje at de går til grunne alle sammen,.....

Ha en fin kveld

Lenke til kommentar
https://forum.klikk.no/foreldre/topic/143964892-femar-letrozol/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Hei! Jeg har tidligere hatt problemet med at kroppen og slimhinne ikke blir riktig for å kunne sette inn fryseegg. Forrige forsøk (fryseforsøk nr 1) ble jeg satt på Femar kur, én tablett om dagen fra dag 3 til og med dag 7. Reagerte positivt på kuren og ved ultralyd dag 11 var alt riktig :) El sprøyte ble satt samme dag og innsett 2 dager senere. Egget satt dessverre ikke, og jeg skal nå igang med nytt fryseforsøk med Femar.

Med min "vanskelige" kropp fungerte Femar veldig bra, og ingen bivirkninger :)

Annonse

Ul i morge, for å se hvordan jeg har reagert på letrozol. Litt spent, men realist. Fått avbrutt såååååå mange gang det siste året, at jeg forventer ikke at jeg får sette inn. Lurer på hvordan det ligger ann med slimhinna mi....... Kjenner jeg er litt klar for rigging, så håååååååååper ting er i orden denne gangen. Hvis ikke så... Denmark, here we come.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...