Gå til innhold

Kjenner dere liv og røre i magen hele dagen??? 27 uker.

Anbefalte innlegg

Er nå straks 27 fullgåtte. Kan være veldig stille fra magen på dagtid, kn kjenne et og annet dult, men hn kvikner til utpå kvelden og jeg kjenner mer liv da. Gjerne etter at jeg har lagt tulla på 15 mnd.

Mener jeg kjente mer liv sist på samme tidspunkt. Nå har jeg morkaka foran.

Har liten mage, men høyere symfysemål denne gang.

Fortsetter under...

Har vært liv og røre i hele kveld så alt er vel i orden. Har vel bare ikke tid til å kjenne etter på dagtid da det er jobb, opssing og ei aktiv jente på 15 mnd som skal følges opp.

jeg er 25+5 og kjenner masse liv. Morkaka bak..

Noen ganger sparker han på dagen, men om jeg er veldig opptatt begynner han ikke før jeg endelig setter meg ned i sofan etter middag, eller nå jeg legger meg.

Skulle tro han tenker: Aaaahh.. Endelig stille. Nå er det MIN tur til å bråke!!! :P

Annonse

Jeg er 27+0 og kjenner også klart mest liv på kvelden, fra jeg setter meg ned i sofaen og til jeg sovner. Da er det til og med slik at magen hopper og danser! Tidlig på morgenen (da jeg dessverre har begynt å våkne) er han også i gang. På formiddagen merker jeg mindre, men tenker at det er pga jobb og aktivitet.

er 25+1 idag og har kjent liv siden uke 21/22. hver dag. noen dager er det stille på dagen om jeg er i bevegelse (går på tur, er i bilen, trener) da blir han vugget frem og tilbake så da sovner han (innbiller jeg meg ihvertfall) men med engang jeg er stille eller rett etter måltider da er det dansing og full fest. han har allerede sparket pappa i ansiktet flere ganger (han hadde øre inntil magen) og han reagerer veldig på pappa sin stemme. den er veldig mørk så tror det er derfor. med engang han snakker i litt lengre perioder (eks. lange telefon samtaler) så sparker han masse. helt utrolig. tror det er en liten pappa gutt der inne. morkaken var plassert på en slik måte at jeg ikke kjente spark før i uke 21/22 men nå vet jeg ikke hvor den ligger.

Er nå straks 27 fullgåtte. Kan være veldig stille fra magen på dagtid, kn kjenne et og annet dult, men hn kvikner til utpå kvelden og jeg kjenner mer liv da. Gjerne etter at jeg har lagt tulla på 15 mnd. Mener jeg kjente mer liv sist på samme tidspunkt. Nå har jeg morkaka foran. Har liten mage, men høyere symfysemål denne gang.

Har det akkurat som deg, littegrann på dag, mye mer kveld når jeg setter meg! :) sover vel når jeg jobber og går rundt tenker jeg...

Annonse

Er 26 i morgen, og her er det og relativt stille på dagtid, men så tar det seg opp til gangs når jeg kommer meg på sofaen i 20-tiden på kvelden. Merker jo små dult gjennom dagen, men det er på kveldstid det er turbo. Gjerne da i perioder helt til jeg legger meg i 23-tiden.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...