Gå til innhold

åhhh steike!!!!!!!

Anbefalte innlegg

Skrevet

na "kynnern" kjente jeg. plaga me kynnere fra tidlig i graviditeten. også regelmessige. men dette var en som gjorde meg både varm i trøya å vanska for å snakke. heile magen var knallstiv og kjente det nedover skambenet.

er jo bare 30 uka så håper ikke dette tar seg opp. har jo hatt flere kynnere før denne.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

velkommen til min verden.. noen av mine er så smertefulle at svettn renner. slo til mannen min en gang pga han aboslutt skulle prate før kynneren hadde sluppet taket...sjekket livmorhalsen i går å den hadde ikke rikket seg enda jeg har gått slik i 11 uker...er redd jeg ik skal kjenne når endelig fødselen kommer i gang

Skrevet

heldivis dabba det av etter denne. er jo plaget me mye kynnere jeg kjenner godt. får pustevansker ved kynnerne. men denne var skikkelig vond.

Skrevet

hva er grunnen til at du får pustevansker av de?? er ingen av de vanlige dine vonde da?

Skrevet

Mange er vonde. De kommer som oftest med stress. Og jeg må sette meg ned. Men den final countdownen i går gjorde virkelig kaka. . Lurer på om pustevanskene har noe med plassering av morkake. Denne gangen er den framme. Med førstemann låg den bak mot ryggraden og hadde da ikke slike pustevansker. Men det er vist normalt.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...