Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Tenk, 3 år siden jeg ble mamma :) Synes ikke det er lenge siden jeg hang inne på 3 trimester hele dagen og ventet i spenning på at hun skulle komme ;)

Er så herlig å ha 3 åring! Hun går på do selv, trenger ikke konstant overvåkning, kan leke litt selv, kan ta imot beskjeder, kan snakke og fortelle meg ting :) gleder meg til alt vi skal gjøre sammen de neste årene :)

Er det fortsatt noen med treåringer her inne? Eller bytter man over til 3-5 år? Grensa er jo litt uklar siden dette er 2-3 år ;)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Gratulerer så mye med 3åring i huset :D

Tenk så fort tiden flyr!

Man skal vel strengt tatt over på 3-6 forumet, men selv så henger jeg litt både her og der ;)

Gjest Kira bjeffer!
Skrevet

Gratulerer så mye :)

Jeg har en treåring om ca fire uker, og kjenner meg veldig igjen i det du beskriver. Synes det er en fantastisk alder, og det er så deilig når de blir litt mer selvstendige. (Så nå gleder jeg meg bare til den lille på 6 mnd blir eldre, sånn at de blå posene under øynene ikke synes så godt ;) )

Skrevet

Gratulerer så mye :)

Jeg har en treåring om ca fire uker, og kjenner meg veldig igjen i det du beskriver. Synes det er en fantastisk alder, og det er så deilig når de blir litt mer selvstendige. (Så nå gleder jeg meg bare til den lille på 6 mnd blir eldre, sånn at de blå posene under øynene ikke synes så godt ;) )

He,He :) har ei på ti md jeg, så kjenner igjen problemet med nok søvn ja! Det er nok ca 3 år siden jeg sov en hel natt ;) men ellers går det veldig greit å ha to nå! 3 åringen er blitt flink å leke litt alene, og babyen synes det er kjempe stas å se på! Så jeg kan faktisk lage middag eller slappe av litt i mens! (siden 3 åringen alltid har vært ekstremt aktiv- synes jeg det er helt merkelig at det går ant å gjøre andre ting nå. Føles på noen måter lettere å ha to, enn hva det var å ha bare eldstemann i fjor). :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...