81-Mamma<3<3 Skrevet 22. august 2012 #1 Skrevet 22. august 2012 Tenk, 3 år siden jeg ble mamma Synes ikke det er lenge siden jeg hang inne på 3 trimester hele dagen og ventet i spenning på at hun skulle komme Er så herlig å ha 3 åring! Hun går på do selv, trenger ikke konstant overvåkning, kan leke litt selv, kan ta imot beskjeder, kan snakke og fortelle meg ting gleder meg til alt vi skal gjøre sammen de neste årene Er det fortsatt noen med treåringer her inne? Eller bytter man over til 3-5 år? Grensa er jo litt uklar siden dette er 2-3 år
PeppaPig Skrevet 22. august 2012 #2 Skrevet 22. august 2012 Gratulerer så mye med 3åring i huset Tenk så fort tiden flyr! Man skal vel strengt tatt over på 3-6 forumet, men selv så henger jeg litt både her og der
Gjest Kira bjeffer! Skrevet 22. august 2012 #3 Skrevet 22. august 2012 Gratulerer så mye Jeg har en treåring om ca fire uker, og kjenner meg veldig igjen i det du beskriver. Synes det er en fantastisk alder, og det er så deilig når de blir litt mer selvstendige. (Så nå gleder jeg meg bare til den lille på 6 mnd blir eldre, sånn at de blå posene under øynene ikke synes så godt )
81-Mamma<3<3 Skrevet 24. august 2012 Forfatter #4 Skrevet 24. august 2012 Gratulerer så mye Jeg har en treåring om ca fire uker, og kjenner meg veldig igjen i det du beskriver. Synes det er en fantastisk alder, og det er så deilig når de blir litt mer selvstendige. (Så nå gleder jeg meg bare til den lille på 6 mnd blir eldre, sånn at de blå posene under øynene ikke synes så godt ) He,He har ei på ti md jeg, så kjenner igjen problemet med nok søvn ja! Det er nok ca 3 år siden jeg sov en hel natt men ellers går det veldig greit å ha to nå! 3 åringen er blitt flink å leke litt alene, og babyen synes det er kjempe stas å se på! Så jeg kan faktisk lage middag eller slappe av litt i mens! (siden 3 åringen alltid har vært ekstremt aktiv- synes jeg det er helt merkelig at det går ant å gjøre andre ting nå. Føles på noen måter lettere å ha to, enn hva det var å ha bare eldstemann i fjor).
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå