Gå til innhold

Dere som har Stokke tripp trapp stol...

Anbefalte innlegg

Finnes det virkelig ikke ett brett man fester PÅ selve stolen??? I butikken hadde de bare ett brett man fester pÅ bordet....ser ikke helt poenget med det! Kan jo hende at barnet skal spise ett annet sted der det er lavt bord....

Tror jeg kjøper en billig stol pÅ Ikea dersom dette ikke finnes :o

Fortsetter under...

Gjest Juliea - kukløsklan

Jeg har det bordet som er linket til over. og det er ikke stokke sin produsjon, men laget tiltenkt stokke tripp trapp. Jeg elsker det bordet! Nå har Mille sin egen lille spisesplass der hun kan grise som hun vil :P Plass i oppvaskmaskinen også :)

Annonse

For et supert produkt! Tripp-trappen er en veldig god stol, men herreminhatt så mye mat som lander på gulvet for tiden! Eneste negative må være at barnet blir sittende mye lenger fra bordet – liker at Tripp-trappen inkluderer barnet i måltidet ved at det kan sitte helt inntil.

Grunnen til at Stokke ikke har laget brett til tripptrappen er det som noen nevner over her, de vil at barnet skal sitte ved bordet sammen med resten av familien, og ikke ved et eget lite bord, slik som det blir med brettet. Vi har på vår side klart oss helt fint uten, men så er jeg for å ha gode spisevaner inne på kjøkkenbordet uansett, med god mat ro og sitte sammen med de og spise. Liker ikke tanken om mating i stua og andre steder i huset fordi vi voksne vil se på tv eller gjøre andre ting. Men det er jo hver sin smak hva man gjør :) Har ikea stolen med bord også, har blitt ekstremt lite brukt.

vi har det helt likt "turbojenta" og er helt enig med henne :) vi kjøpte IKEA-stol for å kunne bruke hvis vi skulle spise ute i hagen, men har pr dags dato ikje brukt den til annet enn gjestestol :) men er jo bra at det finnes løsninger for dem som ønsker det :)

• 2 uker senere...

Annonse

Grunnen til at Stokke ikke har laget brett til tripptrappen er det som noen nevner over her, de vil at barnet skal sitte ved bordet sammen med resten av familien, og ikke ved et eget lite bord, slik som det blir med brettet. Vi har på vår side klart oss helt fint uten, men så er jeg for å ha gode spisevaner inne på kjøkkenbordet uansett, med god mat ro og sitte sammen med de og spise. Liker ikke tanken om mating i stua og andre steder i huset fordi vi voksne vil se på tv eller gjøre andre ting. Men det er jo hver sin smak hva man gjør :) Har ikea stolen med bord også, har blitt ekstremt lite brukt.

Vi har akkurat kjøpt bordet i butikk. Fikk følgende forklaring på hvorfor Stokke ikke lagde slike bord: de var rett og slett for sene med å lage produktet. Et dansk firma kom de i forkjøpet og har patent på å produsere dette.

Til info så er bordet å få kjøpt på Barnemagasinet på Grønland i Oslo. Vi er veldig fornøyde og regner med at det skal gå greit å selge det på finn.no når vi ikke trenger det lengre.

Vi har forøvrig IKEA sin stol på hytta. Den er helt ok. :)

Ja hadde man enda visst det for et halvt års tid siden! Vi har et sånt Stokke table top brett, og er faktisk veldig fornøyd med det også. Det beskytter det nye fine spisebordet mitt for flyvende vannflasker, leker, tallerkener Osv. Bruker ofte å legge mat direkte på brettet også, da Knerten elsker å hive tallerkenen i gulvet

Vi har akkurat kjøpt bordet i butikk. Fikk følgende forklaring på hvorfor Stokke ikke lagde slike bord: de var rett og slett for sene med å lage produktet. Et dansk firma kom de i forkjøpet og har patent på å produsere dette.

Da vi vant tripptrapp stol i en konkurranse her for snart 3 år siden var jeg i kontakt med Stokke og spurte bla ang brett. Det var før det andre brettet kom i salg, og svaret jeg fikk var det jeg skrev ovenfor :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...