Gå til innhold

Teutonia Elegance - erfaringer?

Anbefalte innlegg

Hei!

Har forelsket meg i en Teutonia Elegance. Er det noen av dere som har en slik barnevogn og kan dele deres erfaringer? :)

Kriterier for vogn er at den må ha fire hjul, ikke være for lav, ha god trillekomfort, være god på vinterføre og kunne brukes på grus/skogsvei. Har vurdert Emmaljunga City Cross, men vi synes denne ble for lav. Edge Duo er et alternativ, men synes Teutonia er så lekker!

Lenke til kommentar
https://forum.klikk.no/foreldre/topic/143964826-teutonia-elegance-erfaringer/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Hei!

Min erfaring: ser du en Teutonia- LØP i motsatt retning! Makan til mØkkavogn skal man lete lenge etter!! Vi har/og har hatt Emmaljuna CityCross og Mondial, samt Teutonia BeYou (så ikke akkurat samme mod. som du ser etter, men....). Teutonia'en ble raskt slarkete, håndtaket er ikke så godt å holde i som på Emmaljunga, bremsen rØyk etter bare noen uker, generelt så hater jeg den vogna! Nå er den degradert til bhgvogn der den ikke brukes til annet enn soving! Emmaljunga Citycross er en DRØMMEVOGN, veier ingenting og opplever den ikke for lav! I tillegg er den superduper enkel å trille og du kan snu bag/sittedel begge veier.... I tillegg er det jo kommet et relativt nytt understell til CityCrossen som er enda lettere! :-)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...