Gå til innhold

Hvor mange land har du vært i?

Anbefalte innlegg

Gjest Mine ♥ ♥ ♥
Og hvilket land likte du best og hvilket land likte du minst? Hvorfor?

Sverige,Danmark,Tyskland,Frankrike,Polen,Tsjekkia,Tyrkia,Tunisia,Kypros,Spania. Har vært flere ganger i alle disse landene, men jeg må si at Frankrike er på topp akkurat nå ;)Ja og Praha og barcelona er to andre favoritter

Endret av Mine ♥ ♥ ♥

Fortsetter under...

Sverige

Danmark

Island

England

Skottland

Tyskland

Polen

Sveits

Italia

Spania

Belgia

Nederland

Luxembourg

Hellas

Singapore

Malaysia

Australia

New Zealand

USA

Canada

Verst vet jeg faktisk ikke. Men tror jeg vil si at Canada og Australia var best.

Gjest Mamma til 3 små Gull

Jeg har vært i Sverige, Danmark, Russland, Island, Finland, USA, Australia, New Zealand, Spania, Tyrkia, Bulgaria, Tunisia, Thailand, Portugal, Malta, Italia, Hellas, Frankrike, Egypt, Tyskland, Nederland, Mexico, Belgia, Bahamas, Brasil, Sør Afrika, Rwanda, Nicaragua, Japan, Kina, Canada, Burma, Etiopia, Columbia, Chile, Argentina, Storbrittania og Kroatia. Tror det er alle landene jeg har vært i, men husker ikke helt sikkert. Jeg forelsket meg veldig i Australia, men hadde en fantastisk opplevelse i Sør-Afrika også :)

Det verste landet jeg har vært i er vel Kina. De var en forferdelig forurensning, for mye folk og jeg syntes rett og slett det var lite spennende. Er hvertfall ikke en plass jeg vil dra tilbake!

Gjest Juliea - kukløsklan

Norge, Sverige, Danmark, Tyskland, Østerike, Italia, Frankrike, Kroatia, Den domenikanske Rebublikk, Haiti, Luxemborg, Belgia, Nederland, Vatikanstaten, England, California-USA, Tyrkia, Spania. Tror jeg har glemt noen land, men kommer ikke på de nå :P

Likte vel Frankrike best sånn generelt der har jeg vært mange steder amnge ganger. Vi kjØrte bil rundt hele landet en sommer det var fantastisk! Både og være ved rivieraen og i fjellene i Gap, og i den oversvØmmende by ved cote´d azur! Magisk tur!

Fallt veldig for Roma da jeg var der. Og Den domenikanske rebublikk var eksotisk! Men favoritt by er Barcelona

Likte Haiti minst. Der lå det halvdØde barn i gatene. En dame drev med voddo... Skittent! Dyr og mnnesker overalt og en mann skulle ta masse på meg og ville kjØpe meg fordi jeg hadde hvitt hår.

Sverige(god gammeldags camping)

Italia (Roma)

Tsjekkia (Praha)

Polen (Bialystok og Warszawa)

USA (New Jersey og New York)

Island

Danmark (København)

USA var både elsk/hat, landlige NJ var fantastisk, NY var både og. Mye flott å se, men fikk klaus av alle skyskraperne. Å komme til åpne Island etterpå var herlig! Likte Roma og synes København var græå og skitten

danmark

england

nederland

tyrkia

australia

thailand

tunisia

hellas

tyskland

italia

Også har jeg vært innom (dvs kjørt gjennom, men ikke sett så mye)

belgia

sverige

frankrike

Elsker Thailand! Hellas er også bra "sydenland"

Liker ikke tyrkia og tunisia. For mye mas og "lureri". Og altfor varmt....

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...