Gå til innhold

TIPS MOT TETT NESE!

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg har slitt med tett nese mer eller mindre hele tredje trimester, og har ofte måttet bruke otrivin barnespray på kvelden for å få sove, samt skylt nesa hver kveld med nesehorn med salt. Merket at jeg i grunnen bare ble tettere med nesesprayen, og så fikk jeg høre om HYPERTON SALTVANN!

Har jo prøvd vanlig saltvannsspray som bare har vært en vits, men MIWANA har en hyperton saltvannsspray (MIWANA PLUS) man får kjøpt reseptfritt på apoteket, som inneholder 3,5 % salt (vanlig inneholder kun 0,9 %), og det fikk fart i sakene! I overgangsperioden måtte jeg bruke litt barnenesespray (otrivin) sammen med MIWANA PLUS, men trappet ned, og klarer meg nå kun med hyperton nesespray. Helt fantastisk, og anbefales. Er helt grusomt å være tett i nesa og ikke få sove!

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Da få jeg prøve den da, er pottetett konstant å liker ikke å bruke otrivin så mye (men må ha før jeg legger meg ellers får jeg ikke puste å holder samboer våken ;)

Skrevet
Da få jeg prøve den da, er pottetett konstant å liker ikke å bruke otrivin så mye (men må ha før jeg legger meg ellers får jeg ikke puste å holder samboer våken ;)

Ja, du bør prøve! Helt grusomt å være så tett! Føler med deg;)

Skrevet

Så flott at det hjelper deg:-)

Selv har jeg ikke samme erfaring. Forrige gang jeg gikk gravid var jeg tett nesten i hele svangerskapet.

"ja nå begynner det" tenkte jeg da jeg igjen ble tett denne gangen.

Jeg brukte først barnenesespray og skulle gå over på denne saltvannssprayen, men det funket ikke. Det hjalp bare en liten stund, så var det på an igjen - og da hjalp det ikke med saltvann. Så jeg brukte nesespray i over en måned før det ga slipp.

På slutten holdt det med å spraye om kvelden, slik at jeg fikk sove.

Nå har jeg vært helt fin i nesten 3mnd, og satser på det holder i 14 uker til :-)

Skrevet

Takk for tips! Har vært tett fra starten av, men aldri gjort noe med det. Slitsomt

Skrevet

Det eneste som hjelper mot tett nese er å grine masse ;) Da løsner det. se på babyer som blir født på tv. Hjelpes........det får fart på snørra ;)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...