Gå til innhold

Hva heter barna dine?

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Victoria og Magnus

Victoria valgte vi fordi vi syntes det er veldig fint.

Magnus er oppkalt etter oldefaren sin + at vi også syntes det er veldig fint.

Aner ikke hva nestemann, som kommer i februar, skal hete

Endret av Tingeling ♥♥♥

Eldsta heter Aurora og det ble valgt mye pga. betydningen (morgenrødmen).

Minsta heter Celia, og det er etter salsadronningen Celia Cruz. Det betyr også himmel, så det er en rød tråd der.

Sjekker betydning av navn, men har nå en laaang liste med guttenavn, så får vi se i januar.

Annonse

Sønnen vår heter Adrian. Valgte dette fordi vi begge syntes det var fint, og det var i tillegg ett av de få navnene vi var enige om :)

Nestemann/frøken skal hete Andreas Emiil eller Amalie Carine.

Andreas og Carine er oppkallings-navn. Emiil og Amalie er navn vi synes er fine :)

Har ingen enda. Men har navnene klare siden vi holder på med assistert befruktning og håper på det i nærmeste framtid :)

Gutt: Theodor Tybring

Jente: Josephine Othilie

Navnene er navn vi har tatt fra våre besteforeldre/oldeforeldre og gleder oss til å få oppkalle etter de :)

Har en gutt som heter Jacob<3 Ingen regelrett oppkalling, men navnet finnes ute i min manns familie. Et navn vi begge liker godt:) Den dagen vi fikk vite at det ble en gutt er den dagen Jacob har navnedag, så det ble en "bonus":) Hadde vi fått en gutt til i dag, hadde det nok blitt Noah. Jente Jenny, Amelia, Alma eller Selma:)

Jeg jobber i bhg, så jeg ville ha et sjeldet navn som jeg ikke forbandt med 17 andre unger.

Samtidig skulle jeg og mannen min bli enig

Etter mye frem og tilbake ble det LYDER på førstemann

når vi så fikk tvillinger skulle navnene stå til hverandre og til storebror

Det ble OTILIE og ANTON

Jeg ville ikke oppkalle. Da blir det mange hensyn å ta og noen vil føle seg forbigått.

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...