Gå til innhold

Hva heter barna dine?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hva heter barna dine? valgte du navnet pga betydning, bare fordi du syns det var fint, eller fordi de er oppkalt etter noen?

Og hva skal eventuelle nye barn hete?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Mine barn heter Eira og Aron:)

Disse valgt vi fordi vi syns de var fine. Ikke noe oppkalling.

Skrevet (endret)

Victoria og Magnus

Victoria valgte vi fordi vi syntes det er veldig fint.

Magnus er oppkalt etter oldefaren sin + at vi også syntes det er veldig fint.

Aner ikke hva nestemann, som kommer i februar, skal hete

Endret av Tingeling ♥♥♥
Skrevet

Barna mine er ikke født,men min førstefødte kommer i Januar,navnet er klart : Gutt Ole Mathias og Jente ; Jenny Mathilde :).. min stesønn heter Kristian Mikael :)

Skrevet

Eldsta heter Aurora og det ble valgt mye pga. betydningen (morgenrødmen).

Minsta heter Celia, og det er etter salsadronningen Celia Cruz. Det betyr også himmel, så det er en rød tråd der.

Sjekker betydning av navn, men har nå en laaang liste med guttenavn, så får vi se i januar.

Skrevet

Gutten min heter David, som betyr høyt elsket. Har likt d navnet i flere år. Nestemann kommer antagligvis til å hete enten Samuel eller Oline. Alt etter om d er gutt eller jente sef.

Skrevet

Sønnen vår heter Adrian. Valgte dette fordi vi begge syntes det var fint, og det var i tillegg ett av de få navnene vi var enige om :)

Nestemann/frøken skal hete Andreas Emiil eller Amalie Carine.

Andreas og Carine er oppkallings-navn. Emiil og Amalie er navn vi synes er fine :)

Skrevet

Har ingen enda. Men har navnene klare siden vi holder på med assistert befruktning og håper på det i nærmeste framtid :)

Gutt: Theodor Tybring

Jente: Josephine Othilie

Navnene er navn vi har tatt fra våre besteforeldre/oldeforeldre og gleder oss til å få oppkalle etter de :)

Skrevet

Jenta mi heter Mille Amalie, og lillebror som kommer i september skal hete Samuel :)

Ingen er oppkalt etter noen, vi bare elsker navnene.

Hvis vi får flere barn står Abel veldig høyt på listen, sammen med Aria :)

Skrevet

Har en gutt som heter Jacob<3 Ingen regelrett oppkalling, men navnet finnes ute i min manns familie. Et navn vi begge liker godt:) Den dagen vi fikk vite at det ble en gutt er den dagen Jacob har navnedag, så det ble en "bonus":) Hadde vi fått en gutt til i dag, hadde det nok blitt Noah. Jente Jenny, Amelia, Alma eller Selma:)

Skrevet

Markus og Tiril Sofie :-) Er gravid med nr 3 óg syns d e håpløst vanskelig å finne et navn som skal 'passe' med søskene..

Skrevet

Her har jeg ei Amilia, og ei Ada Emine i magen :)

Skrevet

Jeg jobber i bhg, så jeg ville ha et sjeldet navn som jeg ikke forbandt med 17 andre unger.

Samtidig skulle jeg og mannen min bli enig

Etter mye frem og tilbake ble det LYDER på førstemann

når vi så fikk tvillinger skulle navnene stå til hverandre og til storebror

Det ble OTILIE og ANTON

Jeg ville ikke oppkalle. Da blir det mange hensyn å ta og noen vil føle seg forbigått.

Skrevet

Mine små heter Tomine, Vilde og Amalie. Fjerdemann kommer i april. Guttenavnet harvært klart hver gang; Mads. Dersom det blir en jente til blir det vanskeligere... Men vi har da god tid på oss enda! :-)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...