Dumle82 Skrevet 22. august 2012 #1 Skrevet 22. august 2012 Dette blir PP 6 for oss.. El er 3. september Har kjøpt inn hostesaft, bestillt babyklister, og skal kjøpe grapefruktjuice og ta akupunktur Noen som har fremgangsmåte? Når begynner jeg med hostesaft og hvor mye skal jeg ta? Når begynne med Grapefruktjuice og hvor mye? Akupunktur fikk jeg beskjed om å begynne med i neste uke og Babyklister tar jeg vel etter EL? hvor mye og hvor lenge?
Bonanza Skrevet 22. august 2012 #2 Skrevet 22. august 2012 Hei! Hvilken hostesaft har du kjøpt? Om du søker på hostesaft og fertilitet så vil du få frem at det er hostesaft med virkestoffet guaifenesin som skal hjelpe fertilitet. Jeg har brukt solvipect, og har blitt gravid 3 ganger akkurat den pp jeg har tatt det i bruk. Fant en dosering fra en fertilitetsklinikk som drev med litt alternativt, og det er den doseringen jeg har brukt; 10 ml tre ganger om dagen. Jeg har tatt det fra CD 6, men det er fordi jeg har korte sykluser på 24 dager. Jeg ville tatt det iallefall 5 dager før EL og frem til EL dag. Grapefruktjuice blir det nok det samme med, noen dager før EL. Men denne juicen prøvde jeg i 2pp uten suksess. Ikke bland for mye ting da .babyklister har jeg aldri brukt, så det kan jeg ikke noe om. Lykke til
Dumle82 Skrevet 22. august 2012 Forfatter #3 Skrevet 22. august 2012 Har kjøpt solvipect iallefall... Babyklister er noe homeopatigreier heter fructus femina, og skal tas etter EL for å få egget til å sitte 2 sykluser siden mistet jeg tidlig/kjemisk vil ikke at det skal skje igjen Har 2 flotte jenter fra før, men med en annen mann.. Men pga at jeg har halv livmor, og bare en eggleder er det ikke hver syklus jeg kan bli gravid...
Bonanza Skrevet 22. august 2012 #4 Skrevet 22. august 2012 Skjønner godt at du prøver det meste jeg, det har også jeg gjort. Prøvde bidronninggele før EL i 2pp også, samt wild yam etter EL. Tok imidlertid ingen av de tingene der denne pp som jeg ble gravid, bare solvipect..
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå