Gå til innhold

Omvisning sykehuset

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hva gjør man egentlig på omvisningen annet enn å bli vist rundt på romma? :) Føler jeg kommer så uforberedt når jeg ikke aner hva vi skal gå igjennom..

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Blir kjent på avdelingen og rutinene der for mat, stell, medisiner osv. I tillegg får du svar på alt du lurer på i forbindelse med fødselen og tiden etterpå. Spør og grav om alt mulig som du kan komme på!

Skrevet
Blir kjent på avdelingen og rutinene der for mat, stell, medisiner osv. I tillegg får du svar på alt du lurer på i forbindelse med fødselen og tiden etterpå. Spør og grav om alt mulig som du kan komme på!

aha..er det da en jordmor som viser deg rundt? vet du hvor lang tid de setter av? :)

Skrevet

Jeg har blitt satt opp på et tematreff om fødselen. Blir omvisning på sykehuset, hvor du kommer inn når riene har begynt. Hvordan rutinene er og så får vi se en film om fødsel. Dette blir da et treff med flere gravide :) Gleder meg :)

Skrevet
Jeg har blitt satt opp på et tematreff om fødselen. Blir omvisning på sykehuset, hvor du kommer inn når riene har begynt. Hvordan rutinene er og så får vi se en film om fødsel. Dette blir da et treff med flere gravide :) Gleder meg :)
Det hørtes jo hyggelig ut med flere:) Er jo greit for da spør kanskje andre om ting du glemmer:)
Skrevet

aha..er det da en jordmor som viser deg rundt? vet du hvor lang tid de setter av? :)

Ja en jordmor :) Skulle hatt omvisning i morgen, men ble avlyst pga KS i dag. Ligger faktisk klar og venter på operasjon nå :P så derfor kan jeg ikke svare helt eksakt på hvor lang tid de setter av til omvisning. Mener å huske fra sist at de satte av 20-30 minutter eller noe.

Skrevet

ja det er det jeg tenker også. dette er noe som jordmoren min og praksisen som har ordnet til. Kjempe greit. har vært på ett treff allerede og det var om hvordan man skal bruke kroppen under svangerskapet. Og så skal jeg på et om amming og barseltid etter fødsel. Så jeg tar i mot alt jeg kan for å lære for dette er mitt første og jeg er blank innom alt .:P

Skrevet

Det er jo veldig lurt å få med seg sånt. Håper det dukker opp noe mer her etter hvert og:)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...