Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Noen gravide i Hadeland området som ønsker å bli kjent med andre? Er selv ny innflytter og har termin i begynnelsen av feb.

• 4 uker senere...
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hei. Jeg er innflytter til Hadeland og har termin i mars. Jeg bor på Lunner. Jeg vil mere enn gjerne bli kjent med andre som venter barn rundt min termin. Godt og ha noen og dele ting med.

• 1 måned senere...
Skrevet

Hei. Jeg er også innflytter på Hadeland og har termin i begynnelsen av februar:)

Skrevet

Hei,

Bare å si ifra om du er interessert i å møte andre :) selv har jeg nå deltatt på to forskjellige nettverksgrupper på gran helsestasjon, så har blitt kjent med mange kjekke folk der :)

Skrevet

Hadde vært fint det men jeg tilhører Jevnaker, mulig de har noe slik der også:)

Skrevet

Jeg er også Hadlending, bosatt i Nordre Brandbu. Termin 16.juni :)

Skrevet

Kan dere ikke melde dere inn i "blivende foreldre 2013" på face da damer,vi er allerede ett par her som en med i den gruppen . Der er vi stort sett jenter fra hadeland

Skrevet

Takk! Da er det gjort :)

Hei,

nettopp flyttet til Hønefoss å gått ut i permisjon nå.

Har termin 10.12.

Hadde vært hyggelig å bli kjent med andre gravide/nybakte mødre. Alle i min omgangskrets er ferdig med småbarn.

• 1 måned senere...
Skrevet

Hadde vært fint det men jeg tilhører Jevnaker, mulig de har noe slik der også:)

Jeg tilhører også Jevnaker og ønsker å bli kjent. Har termin i mai

Skrevet

Kan dere ikke melde dere inn i "blivende foreldre 2013" på face da damer,vi er allerede ett par her som en med i den gruppen . Der er vi stort sett jenter fra hadeland

Så gøy. Jeg har meldt meg inn. Ønsker å bli kjent men flotte jenter i samme situasjon. Har termin i mai

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...