AnonymeAnine Skrevet 22. august 2012 #1 Skrevet 22. august 2012 Jeg prøver her også. Er det noen som vet hvor man får tak i regnsokker i butikk? Jeg bor i Oslo-området så det meste er tilgjengelig. Minstemann går ikke enda og støvler er så tungt på bena. Vil helst ikke bestille på nettbutikk.
Babyønske �� Skrevet 22. august 2012 #2 Skrevet 22. august 2012 JEg har noen fra Reima til min jente og Reima finnes vel i flere butikker i Oslo. Barnas Hus, Babyshop, Fru Lyng m fl. Har sett noen har skrevet her inne at Name it har, men det har ikke jeg funnet i de Name it butikkene jeg har vært i.
AnonymeAnine Skrevet 22. august 2012 Forfatter #3 Skrevet 22. august 2012 Tusen takk for svar... jeg får ta en runde:-)
Mamma'n og englebaby'n Skrevet 22. august 2012 #4 Skrevet 22. august 2012 Troll har også - mange barneutstyrsbutikker som fører Troll-barneklær
AnonymeAnine Skrevet 24. august 2012 Forfatter #5 Skrevet 24. august 2012 Kremt... jeg hadde faktisk et par sånne sokker allerede... Fra Polarn og Pyret. Vi kjøpte de til størstemann for å holde ham varm på føttene da vi skulle kjøre langt men visste ikke at de var nærmest vanntette før jeg tok en nærmere titt i går:-) Jippi! Jeg var innom Name It på Sandvika og de skulle få inn slike "boots".
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå