Anonym bruker Skrevet 22. august 2012 #51 Skrevet 22. august 2012 Jeg har faktisk aldri tenkt over at "folk" syns det ser fjortis ut med shorts og tights. Jeg går ofte med det. Som regel har jeg strømpebukse, men innimellom tights også. Har ikke fått noen kommentarer på det, men får derimot høre innimellom at jeg er flink til å kle meg. Tipper det kommer litt an på resten også. Det er jo klart at hvis man går med kort kort olashorts og tights, med en rosa utringa topp med playboybunny i paljetter på, så ser det fjortis ut. Men hva med f eks slik? http://www.bananarep...t04919odv01.jpg Blir det også fjortis? Synes uansett det ser malplassert ut med shorts på vinteren, om den er lang eller kort, spiller ingen rolle. Javel. Så syns du jeg kler meg rart da. Så fint at vi kan ha forskjellige meninger Antar at du har noen stygge klær i mine øyne også Det har jeg helt sikkert Det er vel de forskjellige meninger HI lurte på her?
Anonym bruker Skrevet 22. august 2012 #52 Skrevet 22. august 2012 Synes det er penere med en tykk strømpebukse under dongerishorts enn tights.
Magia Skrevet 22. august 2012 #53 Skrevet 22. august 2012 Jeg har faktisk aldri tenkt over at "folk" syns det ser fjortis ut med shorts og tights. Jeg går ofte med det. Som regel har jeg strømpebukse, men innimellom tights også. Har ikke fått noen kommentarer på det, men får derimot høre innimellom at jeg er flink til å kle meg. Tipper det kommer litt an på resten også. Det er jo klart at hvis man går med kort kort olashorts og tights, med en rosa utringa topp med playboybunny i paljetter på, så ser det fjortis ut. Men hva med f eks slik? http://www.bananarep...t04919odv01.jpg Blir det også fjortis? Synes uansett det ser malplassert ut med shorts på vinteren, om den er lang eller kort, spiller ingen rolle. Javel. Så syns du jeg kler meg rart da. Så fint at vi kan ha forskjellige meninger Antar at du har noen stygge klær i mine øyne også Det har jeg helt sikkert Det er vel de forskjellige meninger HI lurte på her? Helt klart
Gjest Sommerfuggel i vinterland Skrevet 22. august 2012 #54 Skrevet 22. august 2012 Jeg har faktisk aldri tenkt over at "folk" syns det ser fjortis ut med shorts og tights. Jeg går ofte med det. Som regel har jeg strømpebukse, men innimellom tights også. Har ikke fått noen kommentarer på det, men får derimot høre innimellom at jeg er flink til å kle meg. Tipper det kommer litt an på resten også. Det er jo klart at hvis man går med kort kort olashorts og tights, med en rosa utringa topp med playboybunny i paljetter på, så ser det fjortis ut. Men hva med f eks slik? http://www.bananarep...t04919odv01.jpg Blir det også fjortis? Synes uansett det ser malplassert ut med shorts på vinteren, om den er lang eller kort, spiller ingen rolle. Javel. Så syns du jeg kler meg rart da. Så fint at vi kan ha forskjellige meninger Antar at du har noen stygge klær i mine øyne også Ok.. Nå syns jeg kanskje diskusjonen begynner å bli litt teit Magia: Det kan virke som du hang deg litt opp i kommentaren om at det ser litt fjortis ut. Men det var ikke ment som et angrep på klesstilen din, vi kommenterer bare at "vi" syns det passer bedre på tenåringer. Men hvorfor bryr du deg om hva andre mener? Du liker den stilen, føler deg fin og vél i det, det er da alt som betyr noe? Jeg har en søster som er hypermoderne og hun kler ALT. Heldige meg arver masse av henne, hun kommer med søppelsekker med klær til meg og dattera mi flere ganger i året , men det hender jeg hever øyebrynene og tenker "what?? Har du GåTT med denne her?".. hehe.. Man ér forskjellige, og man liker forskjellige klær. Drit nå i at noen mener du har en klesstil de selv ikke liker
Magia Skrevet 22. august 2012 #55 Skrevet 22. august 2012 Jeg har faktisk aldri tenkt over at "folk" syns det ser fjortis ut med shorts og tights. Jeg går ofte med det. Som regel har jeg strømpebukse, men innimellom tights også. Har ikke fått noen kommentarer på det, men får derimot høre innimellom at jeg er flink til å kle meg. Tipper det kommer litt an på resten også. Det er jo klart at hvis man går med kort kort olashorts og tights, med en rosa utringa topp med playboybunny i paljetter på, så ser det fjortis ut. Men hva med f eks slik? http://www.bananarep...t04919odv01.jpg Blir det også fjortis? Synes uansett det ser malplassert ut med shorts på vinteren, om den er lang eller kort, spiller ingen rolle. Javel. Så syns du jeg kler meg rart da. Så fint at vi kan ha forskjellige meninger Antar at du har noen stygge klær i mine øyne også Ok.. Nå syns jeg kanskje diskusjonen begynner å bli litt teit Magia: Det kan virke som du hang deg litt opp i kommentaren om at det ser litt fjortis ut. Men det var ikke ment som et angrep på klesstilen din, vi kommenterer bare at "vi" syns det passer bedre på tenåringer. Men hvorfor bryr du deg om hva andre mener? Du liker den stilen, føler deg fin og vél i det, det er da alt som betyr noe? Jeg har en søster som er hypermoderne og hun kler ALT. Heldige meg arver masse av henne, hun kommer med søppelsekker med klær til meg og dattera mi flere ganger i året , men det hender jeg hever øyebrynene og tenker "what?? Har du GåTT med denne her?".. hehe.. Man ér forskjellige, og man liker forskjellige klær. Drit nå i at noen mener du har en klesstil de selv ikke liker Jeg tok meg ikke nær av det. Hvis du fikk inntrykk av det i innleggene mine, så har jeg nok formulert meg litt teit ja Det at jeg føler meg fin og vel i klærne mine er absolutt det viktigste, og det var egentlig det jeg mente med innleggene mine også. HI burde gå i det hun føler seg vel i, og drite i om folk her inne synes det ene eller det andre. Akkurat som at jeg ikke kommer til å kaste shortsene mine etter denne lille diskusjonen
Gjest Heartbroken Skrevet 22. august 2012 #56 Skrevet 22. august 2012 Personlig så har jeg ikke figur til å gå med shorts selv den varmeste sommerdag, men sånne tøyshortser med tykk strømpebukse under er ganske pent på andre, syns jeg. Jeg skjønner heller ikke at man viser så mye mer av rumpa si i en shorts enn en bukse? Så sant den ikke er mini-mini så dekker den vel rumpa den også? Og om man har en stram liten stuss, må det vel være lov å vise den frem også?? Med måte, selvsagt:p Om man føler seg vel i klærne, vises det ofte på hele fremtoningen og det er jo en bra ting
Anonym bruker Skrevet 22. august 2012 #57 Skrevet 22. august 2012 Har ikke lest hele diskusjonen her, men i mine øyne er dette en "mote" som har oppstått hos barn som trasser seg til å gå med shorts om vinteren... Jeg synes det er greit i barnehagealder, men eldre enn det synes jeg ikke det blir pent på. Det kan være greit på en litt typete stilig ungjente som har en tøff ullshorts og en tykk strømebukse som passer til i fargene. Men når en lettere overvektig godt voksen dame kommer i dongerishorts og en tynntynn hvit tights under som er så gjennomskinnelig av hver eneste cellulitt synes igjennom, da lurer jeg på om denne damen i det hele tatt har speil hjemme, for det ser direkte grusomt ut. Men smaken er som baken, verden hadde vært kjedelig om alle mente det samme. Nå har du fått min mening, også får du gjøre deg opp din egen
Mandalas Skrevet 22. august 2012 #58 Skrevet 22. august 2012 Det kan være greit på en litt typete stilig ungjente som har en tøff ullshorts og en tykk strømebukse som passer til i fargene. Men når en lettere overvektig godt voksen dame kommer i dongerishorts og en tynntynn hvit tights under som er så gjennomskinnelig av hver eneste cellulitt synes igjennom, da lurer jeg på om denne damen i det hele tatt har speil hjemme, for det ser direkte grusomt ut. Spørsmålet er om det må være så svart-hvitt? Må det være en person uten sans for hva som er fint bare fordi hun er godt voksen og går i shorts med tights? Jeg ser også for meg den typen du beskriver, men de aller fleste voksne som har en stil der det innebærer shorts med strømpebukse/ tights, kler seg vel oftest relativt tøft sammenlignet med hva du beskriver.
maydaycrew Skrevet 6. september 2012 #59 Skrevet 6. september 2012 (endret) Hvis det er "Mann" som er ment. Så skal vel ikke alder ha noe å si. Bruk det som du syns er komfortabelt selv. Tykk strømpebukse passer kanskje bedre til shorts, da du i utgangspunktet ikke trenger en shorts over tightsen. Et eksempel her til inspirasjon: http://s4.hubimg.com/u/807179_f260.jpg Endret 6. september 2012 av maydaycrew
Mamma_til_2 Skrevet 6. september 2012 #60 Skrevet 6. september 2012 For min del må folk nesten gå med hva de vill, er ikke så mote fiksert selv, men har på meg normale klær etter årstid og annledning har lest gjennom tråden og ser noen trekke frem høye string bikinier og miniskjørt på eldre da kom jeg til og tenke på de som er 25+ som går i hello kitty/ minni mus ol klær, det er så fælt at jeg får spasmer!!! datteren min på 5 bruker ikke slikt lengre!
Anonym bruker Skrevet 6. september 2012 #61 Skrevet 6. september 2012 Hvorfor i allverden er denne tråden dratt frem i gjenn?
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå