Gå til innhold

Når er mann for gammel til å gå med shorts og thigts under?

Anbefalte innlegg

Skrevet
Synes rumpa bedre i shorts enn i jeans?
Dette skjønte ikke jeg heller.. Rumpa synes vel virkelig ikke bedre i shorts enn i jeans.. Jeg synes ullshorts med tykk strømpebukse under er skikkelig tøft. Jeg har ikke funnet det noe sted, men kunne tenkt meg en sånn shorts :)

Fortsetter under...

Skrevet

Er ingen aldersgrense for dette:) Jeg kunne aldri gått med det, men jeg har en venninne som er 35 som går sånn på jobb.

Hvis man ikke er så nærtagene og bryr seg så veldig om hva andre synest, så kan man vel gå med det så lenge man vil:-)

Skrevet
Jeg synes heller ikke noe om voksne damer som bruker åletrange jeans som de må bruke 20 minutter på å få på seg. Eller enda verre, bruke tights som bukse. Grøss! Særlig gjelder det store damer med alt for små tights og genser... Uuuu... Jeg har 2 venninner med stor fasong, men de kler seg stilig, ikke i åletrange klær som viser valkene og sitter som pølseskinn, men stilige dameklær etter figuren. Begge to ser kjempeflotte og pene ut! Generelt damer som bruker alt for tettsittende klær i hverdagen og for små klær sånn at hud og valker tyter ut overalt er ikke noe pent syn.

Vi har et par slike her i byen også. Større jenter/damer som går i tights og liten genser/jakke/t-skjorte. Jeg selv er ganske stor, så sliter litt med å finne klær. Har mange klær som passer, men om jeg studerer meg selv for lenge i speilet, kan jeg ende opp med å heller dra på meg joggebukse og en av gubbens hettegensere (o:

Skrevet
Jeg synes heller ikke noe om voksne damer som bruker åletrange jeans som de må bruke 20 minutter på å få på seg. Eller enda verre, bruke tights som bukse. Grøss! Særlig gjelder det store damer med alt for små tights og genser... Uuuu... Jeg har 2 venninner med stor fasong, men de kler seg stilig, ikke i åletrange klær som viser valkene og sitter som pølseskinn, men stilige dameklær etter figuren. Begge to ser kjempeflotte og pene ut! Generelt damer som bruker alt for tettsittende klær i hverdagen og for små klær sånn at hud og valker tyter ut overalt er ikke noe pent syn.
Vi har et par slike her i byen også. Større jenter/damer som går i tights og liten genser/jakke/t-skjorte. Jeg selv er ganske stor, så sliter litt med å finne klær. Har mange klær som passer, men om jeg studerer meg selv for lenge i speilet, kan jeg ende opp med å heller dra på meg joggebukse og en av gubbens hettegensere (o:

Jeg synes det er helt forferdelig å se på slike damer, der rompa blir "delt" opp i forskjellige deler av trusekant, valker osv. Ikke noe man ønsker å få midt i trynet for å si det slik. På samme måte som damer på stranda, uansett fasong, med stringbikini... grøss

Skrevet
Hmm jeg får se da hva jeg gjør. jeg har stram og fin rompe da.. HI
Det er nå greit det, men det er da ikke nødvendig å vise den frem for alle og enhver?
Det var vel ikke det som er poenget for HI. De som går i skinny jeans eller tights er vel ikke ute etter å vise frem leggene sine? Eller de som går i sandaler vil nødvendigvis ikke vise frem tærne?

HALLO !! emmm HUMOR!!!!

HI...

i allverden har du et agresjonsproblem?

Skrevet
Jeg synes det er helt forferdelig å se på slike damer, der rompa blir "delt" opp i forskjellige deler av trusekant, valker osv. Ikke noe man ønsker å få midt i trynet for å si det slik. På samme måte som damer på stranda, uansett fasong, med stringbikini... grøss

Hahaha, ja stringtruse på stranden. DET er lite lekkert, enn så fin kropp en har. Og sånn der 80-talls truse, som går til langt over hoftebeina :P

Annonse

Skrevet
Hmm jeg får se da hva jeg gjør. jeg har stram og fin rompe da.. HI
Det er nå greit det, men det er da ikke nødvendig å vise den frem for alle og enhver?
Det var vel ikke det som er poenget for HI. De som går i skinny jeans eller tights er vel ikke ute etter å vise frem leggene sine? Eller de som går i sandaler vil nødvendigvis ikke vise frem tærne?
HALLO !! emmm HUMOR!!!! HI... i allverden har du et agresjonsproblem?

IKKE DU MYRICS men den ANNONYE DU SVARTE

Skrevet
HALLO !! emmm HUMOR!!!! HI... i allverden har du et agresjonsproblem?

...var den til meg eller den andre Anonyme?

Skrevet

Hvis MANN går med shorts og tights, så ser det homo ut. Har forresten aldri skjønt moten med å ha shorts på vinteren med tights eller strømpebukse under. Hvorfor? For å vise hvor stram ræv man har? For hvem? Shorts er sommerplagg når det er for varmt med bukser.

Kjenner mange homser, men ingen av de bruker shorts og tights ditt fordomsfulle kvinnenek...
Skrevet

Hvor gammel er du og hvilke stil har du? Jeg vil heller valgt en sort Strømpebukse til, litt tykkere enn de som er ganske så gjennomsiktig... Jeg går ofte med det!

Skrevet

Jeg er 38 og går med shorts og STØMPEBUKSE...ikke tights!! :) og ballerinasko, synes det er fint og behagelig....rumpen henger ikke så mye ennå :P

Jeg mener selv å se ungdommelig ut for alderen, og fØler at jeg fint kan gå med dette. Har faktisk ikke tenkt over dette!

Gjest Lykkeliggift_
Skrevet
Hvis MANN går med shorts og tights, så ser det homo ut. Har forresten aldri skjønt moten med å ha shorts på vinteren med tights eller strømpebukse under. Hvorfor? For å vise hvor stram ræv man har? For hvem? Shorts er sommerplagg når det er for varmt med bukser.
Kjenner mange homser, men ingen av de bruker shorts og tights ditt fordomsfulle kvinnenek...

Hmm, så hvis man synes enkelte plagg ser feminine ut på menn, så er man fordomsfull? Har overhode ingenting imot folk med annen legning, har også flere av både homofile og lesbiske i omgangskretsen. Men det går vel an å synes at rosa skjorte, kort skinnshorts og andre plagg ser feminint ut på mannfolk uten å bli kalt fordomsfull? Nek sjæl forresten...

Skrevet

Herregud ro ned hormonene dine jente, det var snakk om skrivefeil her da vettu! Man, ikke mann

Annonse

Skrevet
Herregud ro ned hormonene dine jente, det var snakk om skrivefeil her da vettu! Man, ikke mann

Noen mangler sans for humor... trallalalala

Gjest Sommerfuggel i vinterland
Skrevet (endret)

Ehmmm.. Tror ikke det var meningen å være fordomsfull, heller litt humoristisk. Jeg tolket det heller dit hen at hun mente det kanskje ville sett litt rart ut om menn (fordi det sto MANN) går med tights og shorts. Litt som å se en mann i kjole, kanskje? Jeg gliser ihvertfall litt av tanken ;)

Og ang spm i hi:

Gå med hva dere vil, men personlig syns jeg det ser veldig fjortis ut, uansett om man har kroppen til Kate Moss ;)

Endret av Sommerfuggel i vinterland
Skrevet

Enkelte ting går man bare ikke med i voksen alder. Jeg kan da ikke være den eneste som husker med gru de mødrene i gata som følte seg sååå ungdommelig kledt, samtidig som selv de små barna klarte å se at det ikke så helt heldig ut med de antrekkene de gikk i? Prøv å tenk tilbake til den tiden. Jeg er glad for at min mor kledte seg etter alderen, selv om hun fremdeles ble bedt om legitimasjon for å kjøpe øl da hun var 35 fordi hun har et ungt ansikt.

Skrevet

Jeg har faktisk aldri tenkt over at "folk" syns det ser fjortis ut med shorts og tights. Jeg går ofte med det. Som regel har jeg strømpebukse, men innimellom tights også. Har ikke fått noen kommentarer på det, men får derimot høre innimellom at jeg er flink til å kle meg. Tipper det kommer litt an på resten også. Det er jo klart at hvis man går med kort kort olashorts og tights, med en rosa utringa topp med playboybunny i paljetter på, så ser det fjortis ut.

Men hva med f eks slik?

http://www.bananarepublic.com/Asset_Archive/BRWeb/Assets/Outfit/049/OUT04919/outfit/br-otf-out04919odv01.jpg

Blir det også fjortis?

Skrevet

Og forresten, svar til HI:

Ingen øvre eller nedre aldersgrense på hva du kan ha på deg. Ha på deg det du føler deg vel i du! :)

Skrevet
Jeg har faktisk aldri tenkt over at "folk" syns det ser fjortis ut med shorts og tights. Jeg går ofte med det. Som regel har jeg strømpebukse, men innimellom tights også. Har ikke fått noen kommentarer på det, men får derimot høre innimellom at jeg er flink til å kle meg. Tipper det kommer litt an på resten også. Det er jo klart at hvis man går med kort kort olashorts og tights, med en rosa utringa topp med playboybunny i paljetter på, så ser det fjortis ut. Men hva med f eks slik? http://www.bananarep...t04919odv01.jpg Blir det også fjortis?

Synes uansett det ser malplassert ut med shorts på vinteren, om den er lang eller kort, spiller ingen rolle.

Skrevet
Og forresten, svar til HI: Ingen øvre eller nedre aldersgrense på hva du kan ha på deg. Ha på deg det du føler deg vel i du! :)

Jo. 70 år gamle damer med miniskjørt ser tacky ut, uansett kroppsfasong. På samme måte som man ikke burde ha på shorts med halve ræva ut hvis man er over 14.

Skrevet

Knalltøffe klær på bildet, helt min stil. Og jeg er 40.

Skrevet
Og forresten, svar til HI: Ingen øvre eller nedre aldersgrense på hva du kan ha på deg. Ha på deg det du føler deg vel i du! :)
Jo. 70 år gamle damer med miniskjørt ser tacky ut, uansett kroppsfasong. På samme måte som man ikke burde ha på shorts med halve ræva ut hvis man er over 14.

Svært få 70 år gamle damer ville følt seg vel i miniskjørt. Og hvis dem gjør det, hvorfor legge seg opp i det?

Ja til individualitet!

Skrevet

Jeg er 28 og går nesten alltid i shorts! Elsker shorts, genialt plagg! Når temperaturen sniker seg under 12 grader tar jeg jo gjerne en strømpebukse under, type gul, grønn, burgunder... Tror aldri jeg har brukt tights under.

Skrevet
Jeg har faktisk aldri tenkt over at "folk" syns det ser fjortis ut med shorts og tights. Jeg går ofte med det. Som regel har jeg strømpebukse, men innimellom tights også. Har ikke fått noen kommentarer på det, men får derimot høre innimellom at jeg er flink til å kle meg. Tipper det kommer litt an på resten også. Det er jo klart at hvis man går med kort kort olashorts og tights, med en rosa utringa topp med playboybunny i paljetter på, så ser det fjortis ut. Men hva med f eks slik? http://www.bananarep...t04919odv01.jpg Blir det også fjortis?
Synes uansett det ser malplassert ut med shorts på vinteren, om den er lang eller kort, spiller ingen rolle.

Javel. Så syns du jeg kler meg rart da. Så fint at vi kan ha forskjellige meninger :) Antar at du har noen stygge klær i mine øyne også ;)

Skrevet
Svært få 70 år gamle damer ville følt seg vel i miniskjørt. Og hvis dem gjør det, hvorfor legge seg opp i det? Ja til individualitet!

Rart at så mange reagerer på småjenter i bikinioverdel, siden det er "seksualisering av barn", selv om de kun vil se ut som mamma, mens det er greit med miniskjørt på en 70-åring...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...