Anonym bruker Skrevet 22. august 2012 #1 Skrevet 22. august 2012 Jeg har lyst å gjøre det men tror jeg er for gammel.
Major HotLips Houlihan Skrevet 22. august 2012 #2 Skrevet 22. august 2012 Når det er for mye heng i rumpa
PintSizedDictator Skrevet 22. august 2012 #3 Skrevet 22. august 2012 Når du er over 14 Det ser jo så ....rart ut.
Anonym bruker Skrevet 22. august 2012 #4 Skrevet 22. august 2012 Når man er 10. Hvorfor ha tights under? Det er jo lite pent... Prøv heller med ei strømpebukse (det finnes jo behagelige strømpebukser som ikke føles så annerledes å gå med enn tights), så man kan se beina dine, og ikke gjemme de vekk som man gjør i en tights.
Anonym bruker Skrevet 22. august 2012 #5 Skrevet 22. august 2012 Det er noe av det rareste jeg vet, og jeg skjønner virkelig ikke vitsen? Er shortsen for kort, så bruker man en lengre en.
Musemorbr / Skrevet 22. august 2012 #6 Skrevet 22. august 2012 Når man ønsker å bli tatt seriøst. I alle fall når man slutter videregående og enten skal studere, eller jobbe. Når man ønsker å bli sett på som noe annet enn for eksempel "hun lille med det blonde håret" kanskje? Når man blir voksen nok til å innse at det er viktigere å bli lagt merke til for andre egenskaper enn det faktum at man har rumpe og lår.
Gjest Lykkeliggift_ Skrevet 22. august 2012 #7 Skrevet 22. august 2012 Hvis MANN går med shorts og tights, så ser det homo ut. Har forresten aldri skjønt moten med å ha shorts på vinteren med tights eller strømpebukse under. Hvorfor? For å vise hvor stram ræv man har? For hvem? Shorts er sommerplagg når det er for varmt med bukser.
Mandalas Skrevet 22. august 2012 #8 Skrevet 22. august 2012 Bare jeg som også syns det er ganske fint Jeg er ikke en som kler meg for å se sexy ut, og liker ikke klær som viser former for mye. Men shorts med tights under syns jeg er skikkelig tøft! Har ikke turt å bruke det selv da, føler meg for gammel gitt.. Og jeg har i grunn ikke tenkt over at man går i det for å vise rompe og lår, for det trenger da ikke bety en åletrang olashorts som såvidt går over rompeballene og er så kort at lommene stikker langt nedenfor foran.
Anonym bruker Skrevet 22. august 2012 #9 Skrevet 22. august 2012 Når man ønsker å bli tatt seriøst. I alle fall når man slutter videregående og enten skal studere, eller jobbe. Når man ønsker å bli sett på som noe annet enn for eksempel "hun lille med det blonde håret" kanskje? Når man blir voksen nok til å innse at det er viktigere å bli lagt merke til for andre egenskaper enn det faktum at man har rumpe og lår. Tror ikke akkurat det er gjengs oppfatning. Ser masse shorts meg tights under på universitetet hver dag. Men det er langt å foretrekke fremfor alle de som ikke har forstått forskjellen på shorts og truse - uten tights under.
Anonym bruker Skrevet 22. august 2012 #10 Skrevet 22. august 2012 Når man ønsker å bli tatt seriøst. I alle fall når man slutter videregående og enten skal studere, eller jobbe. Når man ønsker å bli sett på som noe annet enn for eksempel "hun lille med det blonde håret" kanskje? Når man blir voksen nok til å innse at det er viktigere å bli lagt merke til for andre egenskaper enn det faktum at man har rumpe og lår. Tror ikke akkurat det er gjengs oppfatning. Ser masse shorts meg tights under på universitetet hver dag. Men det er langt å foretrekke fremfor alle de som ikke har forstått forskjellen på shorts og truse - uten tights under. Er forskjell på studenter og arbeidstagere på for eksempel kontor.
Influences Skrevet 22. august 2012 #11 Skrevet 22. august 2012 Hvis MANN går med shorts og tights, så ser det homo ut. Har forresten aldri skjønt moten med å ha shorts på vinteren med tights eller strømpebukse under. Hvorfor? For å vise hvor stram ræv man har? For hvem? Shorts er sommerplagg når det er for varmt med bukser. Jeg lurer fælt på hva som er galt med å se "homo ut"?
Anonym bruker Skrevet 22. august 2012 #12 Skrevet 22. august 2012 Når man ønsker å bli tatt seriøst. I alle fall når man slutter videregående og enten skal studere, eller jobbe. Når man ønsker å bli sett på som noe annet enn for eksempel "hun lille med det blonde håret" kanskje? Når man blir voksen nok til å innse at det er viktigere å bli lagt merke til for andre egenskaper enn det faktum at man har rumpe og lår. Tror ikke akkurat det er gjengs oppfatning. Ser masse shorts meg tights under på universitetet hver dag. Men det er langt å foretrekke fremfor alle de som ikke har forstått forskjellen på shorts og truse - uten tights under. Er forskjell på studenter og arbeidstagere på for eksempel kontor. Det har du helt rett i, men det var et svar på påstanden om at det slutter man med etter videregående når man skal studere. Veldig mange er ikke enige i det!
Lettie Skrevet 22. august 2012 #13 Skrevet 22. august 2012 Tror ikke det har så mye med alder å gjøre, mer hvordan stil man har. Jeg hadde aldri kommet på å ta det på meg, mens ei av de ansatte i bhg ofte går sånn, uten at det ser rart ut. Hu er nok over 30, men en slank og pen 3-barnsmor med litt ungdommelig stil.
Influences Skrevet 22. august 2012 #14 Skrevet 22. august 2012 Jeg gikk med det her om dagen=) Men det var mest fordi jeg ikke hadde rene bukser og det var litt kaldt ute. jeg kan være litt eng i at det kansje ser litt barnslig ut, men det er jo ingen big eal. Gå med det du vil=)
Anonym bruker Skrevet 22. august 2012 #15 Skrevet 22. august 2012 Hvis MANN går med shorts og tights, så ser det homo ut. Har forresten aldri skjønt moten med å ha shorts på vinteren med tights eller strømpebukse under. Hvorfor? For å vise hvor stram ræv man har? For hvem? Shorts er sommerplagg når det er for varmt med bukser. Jeg lurer fælt på hva som er galt med å se "homo ut"? Ingenting galt vel? Jeg bare kommenterte siden det stod "mann" og ikke "man" i hovedinnleggstittelen at shorts med tights ser feminint ut på menn. På samme måte som jeg synes vide snekkerbukser ser gubbete ut på damer, uten at det er noe galt med verken det ene eller det andre.
Gjest Miryks Skrevet 22. august 2012 #16 Skrevet 22. august 2012 Det er ikke noe jeg ville gått i. Ikke min stil, og så korte shorts er ikke fint på meg med lår på størrelse med red wood trær.
Anonym bruker Skrevet 22. august 2012 #18 Skrevet 22. august 2012 Hvis MANN går med shorts og tights, så ser det homo ut. Har forresten aldri skjønt moten med å ha shorts på vinteren med tights eller strømpebukse under. Hvorfor? For å vise hvor stram ræv man har? For hvem? Shorts er sommerplagg når det er for varmt med bukser. Jeg lurer fælt på hva som er galt med å se "homo ut"? Det er ikke boe galt i det annet enn at det kan være veldig upraktisk hvis du er på jakt etter dame. Hvordan du kler deg sender jo signaler om hvordan du ønsker å bli oppfattet.
Anonym bruker Skrevet 22. august 2012 #19 Skrevet 22. august 2012 Hmm jeg får se da hva jeg gjør. jeg har stram og fin rompe da.. HI
Anonym bruker Skrevet 22. august 2012 #20 Skrevet 22. august 2012 Hmm jeg får se da hva jeg gjør. jeg har stram og fin rompe da.. HI Det er nå greit det, men det er da ikke nødvendig å vise den frem for alle og enhver?
Anonym bruker Skrevet 22. august 2012 #21 Skrevet 22. august 2012 Herregud, kle dere i det dere er komfortable i og gi f i hva alle andre sier og mener. Hva andre mennesker velger å ha på seg er meg fullstendig likegyldig.
Gjest Miryks Skrevet 22. august 2012 #22 Skrevet 22. august 2012 Hmm jeg får se da hva jeg gjør. jeg har stram og fin rompe da.. HI Det er nå greit det, men det er da ikke nødvendig å vise den frem for alle og enhver? Det var vel ikke det som er poenget for HI. De som går i skinny jeans eller tights er vel ikke ute etter å vise frem leggene sine? Eller de som går i sandaler vil nødvendigvis ikke vise frem tærne?
Anonym bruker Skrevet 22. august 2012 #23 Skrevet 22. august 2012 Hmm jeg får se da hva jeg gjør. jeg har stram og fin rompe da.. HI Det er nå greit det, men det er da ikke nødvendig å vise den frem for alle og enhver? Det var vel ikke det som er poenget for HI. De som går i skinny jeans eller tights er vel ikke ute etter å vise frem leggene sine? Eller de som går i sandaler vil nødvendigvis ikke vise frem tærne? Jeg synes heller ikke noe om voksne damer som bruker åletrange jeans som de må bruke 20 minutter på å få på seg. Eller enda verre, bruke tights som bukse. Grøss! Særlig gjelder det store damer med alt for små tights og genser... Uuuu... Jeg har 2 venninner med stor fasong, men de kler seg stilig, ikke i åletrange klær som viser valkene og sitter som pølseskinn, men stilige dameklær etter figuren. Begge to ser kjempeflotte og pene ut! Generelt damer som bruker alt for tettsittende klær i hverdagen og for små klær sånn at hud og valker tyter ut overalt er ikke noe pent syn.
Anonym bruker Skrevet 22. august 2012 #24 Skrevet 22. august 2012 Synes rumpa bedre i shorts enn i jeans?
Anonym bruker Skrevet 22. august 2012 #25 Skrevet 22. august 2012 Hmm jeg får se da hva jeg gjør. jeg har stram og fin rompe da.. HI Det er nå greit det, men det er da ikke nødvendig å vise den frem for alle og enhver? Hva er galt med å fremheve de fineste kroppsdelene sine? Har du en fin midje ser det ofte bra ut med innsvingete overdeler. Du trenger ikke gå i lange uformlige gensere for å skjule det. Har du flott hår trenger du ikke skjule det under en lue osv.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå