Solskinnstrall Skrevet 22. august 2012 #1 Skrevet 22. august 2012 (endret) forslag til fortgang på dette her:) ?? baby kommer jo når den er klar men tar gjerne i mot tips Endret 22. august 2012 av Solskinnstrall
mama73 m/tre søte små Skrevet 22. august 2012 #2 Skrevet 22. august 2012 Heisann! Jeg er tredjegangs, og har termin på fredag. Ingen store tegn til fødsel her ennå, bortsett fra noen murringer/sterke kynnere i natt, men som ga seg igjen dessverre. Min første fødte jeg til termin, min nr to 10 dager over, så blir spennende å se nå. Nå er jeg i alle fall mye mer forberedt på å gå over enn jeg var sist! Det var laaaaange 10 dager når jeg ventet å føde til termin.... Håper jeg slipper å vente sååå lenge denne gangen. Tar modningsakupunktur nå, selv om mange mener det egentlig ikke har noe for seg når man er flergangsfødende. Men med min nr 1 gjorde jeg dette, og ikke med nr 2. Så vil jo gjerne prøve alt for å gjenta terminfødsel! Hehe;) Er det din første? Og har du noen murringer/ sterke kynnere?
eaglebeagle Skrevet 22. august 2012 #3 Skrevet 22. august 2012 (endret) Ah, send over noen tips hit også om dere har. Har vært i "fødsel" siden søndag, men det eskalerer aldri nok. Dette er min tredje, og jeg har aldri hatt så lang latens/modningsfase før og fødte begge de to forrige i god tid før termin på første tegn på fødsel (vannavgang/tegningsblødning). Her er "alt klart" iflg sykehuset, med 4 cm åpning, tegning osv - men riene tar seg ikke nok opp. Begynner å bli rimelig frustrert her jeg går med mannen og prøver å få i gang fødsel. Vi har vel prøvd alt vi har funnet av kjerringråd, men tror ikke det skjer noe. Skal tilbake på sykehuset på fredag om det ikke blir fødsel før, mulig de da tar vannet for å få fortgang. Slitsomme timer og dager dette..... Endret 22. august 2012 av eaglebeagle
Solskinnstrall Skrevet 22. august 2012 Forfatter #4 Skrevet 22. august 2012 oj..10 dager over er jeg ikke forberedt på altså. Dette er nr 2 og førstemann ble født på termindato og etter modnigsakupunktur- så hadde jo forventa nesten samme resultat her også- men neeida. Har gått turer og har nå fått beskjed om å stå på alle 4 ..krabbe bortover og riste på rumpa slik at hodet skal hjelpe til å modne åpningen for utgang festlige tips man hører og leser- men får jo teste det meste ut - for så ille lenge vil jeg da ikke gå over:) Jordmor sa i dag at det vil nok bli en baby i løpet av 5 dager......leeenge det også syns jeg da men...
Piipii Skrevet 22. august 2012 #5 Skrevet 22. august 2012 Henger meg på denne selv om jeg har 9 dager igjen til termin:) Men jeg vil føde nå, hehe. Det eneste jeg har hørt virkelig hjelper er SEX:), så det er mitt tips.
3 blå Skrevet 22. august 2012 #6 Skrevet 22. august 2012 Lykke til! Her er det ennå 15 dager igjen til termin (12 til menstermin) og jeg venter nummer 3. Har mye kynnere og murringer, men må nok smøre meg med tolmodighet... Jeg er moden og har 1-2 cm åpning, så jeg må nok lure meg meg mannen i kveld og se om det virkelig kan fungere med sex Vi er jo snart i mål, men det føles ut som en evighet akkurat nå!
Vinterblomst Skrevet 22. august 2012 #7 Skrevet 22. august 2012 oj..10 dager over er jeg ikke forberedt på altså. Dette er nr 2 og førstemann ble født på termindato og etter modnigsakupunktur- så hadde jo forventa nesten samme resultat her også- men neeida. Har gått turer og har nå fått beskjed om å stå på alle 4 ..krabbe bortover og riste på rumpa slik at hodet skal hjelpe til å modne åpningen for utgang festlige tips man hører og leser- men får jo teste det meste ut - for så ille lenge vil jeg da ikke gå over:) Jordmor sa i dag at det vil nok bli en baby i løpet av 5 dager......leeenge det også syns jeg da men... hehe (ler høyt) syns jeg ser.. men det hørtes moro ut da, kanskje en god latter forkorter tiden
Solskinnstrall Skrevet 22. august 2012 Forfatter #8 Skrevet 22. august 2012 ja nå skal jeg legge ungen snart og så får jeg krabbe rundt i stua en tur vel hehe
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå