Gå til innhold

Insp av anna tråd:

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Annonse

mamma mo tåler ikke og høre sannheten? synd på de barna som har så spesielle navn at de blir mobbet for det. Caspian,Lykke og Dina er faktisk Fine og Othelia,men ikke flere

Her er det vel egentlig bare du som mobber. Jeg kjenner mange av disse navnene på skole og i barnehager vi har tilhørt, og ingen har blitt mobbet for navnet sitt.

Så med mindre trangsynte mødre påvirker ungene sine til å mene at det er "synd på" noen pga navnet deres, så går det som regel greit. Unger syns jo de navnene de blir kjent med i barndommen er de vanlige navnene...

Her var det spørsmål om hvilke navn vi syns er spesielle, men likevel vil vurdere til egne barn. Da syns jeg det er litt frekt å bidra med en sånn kommentar. Det er helt greit at andre har andre meninger, men da tar man det der det egner seg, f.eks hvis noe spør hva man mener om forskjellige navn.

Annonse

jeg har et sjeldent navn.. hatet det da jeg var liten og gikk på skole. ville ha et mer vanlig navn (ikke som alle het, men litt mer vanlig) men nå syns jeg det er greit at jeg ikke kjenner noen med samme navn.. jeg selv velger navn vi liker og som ingen i barnehage, venners barn og nabolaget heter.. jeg skiter i om det er 1000 vis i annen by som heter det... men ikke skolekamerater skal hete det..

jeg har no valgt JONAS. Fordi ingen jeg kjenner heter det og fordi mannen min liker det. etter på sett at det er veldig pop.. men som skrevet over her, så bryr jeg med ikke så lenge jeg ikke kjenner noen som heter det. ikke populert her hvertfall... liker gamle navn.. Alltid noen som ikke liker navnet uansett hvilket navn du velger. men folk blir vant til det med en gang.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...