Gå til innhold

Klamydialungebetennelse? Sammenheng med klamydia i underlivet?

Anbefalte innlegg

Legen sa jeg hadde klamydialungebetennelse. Tenkte ikke noe mer over det før jeg kom hjem. Har klamydia lungebetennelsen noen sammenheng med klamydia i underlivet?????? Legen nevnte ikke at jeg burde teste meg for det i underlivet, ikke fikk jeg medisiner mot det nedentil heller!

Verken jeg eller mannen har hatt klamydiA nedentil før, vet ikke om det er en "viktig opplysning" men nevner det tilfelle;D

Fortsetter under...

Klamydia er betegnelsen på en gruppe bakterier, ikke en spesifikk sykdom. Man hører mest om kjønnssykdommen, men klamydier er også en gjengangsforbryter når det gjelder luftveisinfeksjoner. Stort sett helt uten sammenheng med kjønnssykdommen.

Endret av ★

Annonse

Huh, så bra da. Jeg kjente jeg fikk litt hetta, litt redd for underlivet mitt også :P er i fast forhold, men når jeg hørte ordet klamydia lungebetennelse svirret tankene mine om hvordan den havnet der (i mine lunger)

hi

Jeg har også hatt det. I hele 7 mnd før de fant ut av det, men det har ingen sammenheng med underlivet. :P

7 mnd ja, det var ikke bare bare tenker jeg:( man blir jo ganske så redusert av det der:(

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...