Gå til innhold

Antibiotika, soppinfeksjone og MENSEN.

Anbefalte innlegg

Skrevet

Dårlig kombinasjon.

Auuuuuuuu.

Fortsetter under...

Skrevet

Kan antibiotika og sopp ha en sammenheng? Jeg startet på antibiotika for 3 dager siden. Merker nå i dag kløe og svie i underlivet. Mistenker at det kan være sopp som holder på å "spire". Skjønner deg, ubehagelig:(

Skrevet

Ja, er derfor jeg har fått det...fikk det på dag tre av antibiotika kuren :( begynte på Canesten krem og stikkpiller, men jammen meg kom tanta for fullt og jeg får jo ikke fullført kuren. Svir og klør, spes om natta.

Skrevet

Hvorfor får du ikke fullført kuren?

jeg gjorde det selvom jeg hadde mensen.

Skrevet

Åh, jg er ogsÅ pÅ dag 3 av min kur:( Hva slags antibiotika tar du?nei det skjønner jeg:( du kan ikke fÅ piller som utsetter mensen da? hvor mange dager har du mensen? Utrolig ubehagelig Å ikke fÅ ordnet opp i det med soppen. Husker sist jeg hadde sopp, gikk nesten pÅ veggen. Klødde og svei sÅnn at jeg ikke viste hvor jeg skulle gjøre av meg:(

hilsen nr2

Annonse

Skrevet

Smør på krem selv om du har mensen, etter at du har vært på do og er ren og pen. Så slipper du unna sviinga litt lettere under mensen, og så kan du kanskje heller forlenge kuren litt siden den nok ikke sitter på så lenge den skal under mensen.

Skrevet
Gå på apoteket og kjøp de tampongene som heter Ellen, de er innsatt med melkesyrebakterier og hjelper veldig på. http://www.apotek1.n...i-14stk-899495p Du må alltid ta melkesyrebakterier når du tar antibiotika da unngår du dårlig mage og sopp. Ta melkesyrebakterier du spiser og vaginal-kapsler. http://www.apotek1.n...kesyrebakterier

åh takk. Det viste jeg ikke. Melkesyrebakterier ja, da blir det shopping av det i morgen

hilsen nr2, ikke hi:D

Skrevet

Merkelig at ikke apoteket informerte om dette synes jeg.

På apoteket jeg bruker står det tabletter med melkesyrebakterier ved kassen og de anbefaler alltid folk som må ha antibiotika å ta det samtidig. Antibiotikaen tar ikke bare knekken på de slemme bakteriene i kroppen, den forstyrrer også de gode bakteriene så du kan oppleve løs mage, soppinnfeksjoner o.l. plager. Melkesyrebakteriene hjelper de snille bakteriene så bakteriebalansen i kroppen blir best mulig gjennom antibiotikakuren. Drikk Biola, det hjelper også siden det er levende snille bakterier i denne.

Skrevet

Nei det ga de ingen beskjed om til meg hvertfall. Men tusen takk for tipset, da blir det apoteket på meg i morgen + en skvipp tur innom butikken for biola;) Hos meg har kløen og svien så vidt begynt, så da skal jeg shoppe litt i morgen, hindre at soppen bli verre:D

Hilsen ikke HI igjen; ;)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...