Gå til innhold

Jeg er kommet til uke 14 med medisiner!:)

Lola2016

Anbefalte innlegg

Alt er bra så langt og UL viser en sterk liten baby med alle lemmer og rygg i normal stand;)

Ville bare si at det går an tilslutt:)

Lurer på noe: er det "farlig" å ha sex i et svangerskap man bruker blodfortynnende medisiner? Veldig redd for å blø

Etter sex. Hadde ikke sex før etter uke 12 og det har bare blitt en gang i uka!

Klarer ikke helt å avstå for har ikke sex for å kun å tilfredsstille en frustrert mann, har faktisk lyst selv)

Fortsetter under...

Gratulere så mye med 14 uker og flott ul :) Så kjekt å høre at alt gikk fint med bruk av medisiner. Kanskje det er håp for meg også neste gang.

Jeg gikk på blodfortynnende sist, da gikk det ikke bra. Vi hadde ikke sex heller pga. jeg var redd for å sette igang noe. Blødninger er jo ikke noe særlig :( Men jeg tror ikke gynekologen min har sagt at det kan være farlig.

Kjenner til det med lysten haha. Vi har styrt unna siden april....!

Masse lykke til videre i sv.skapet :) Denne gangen skal det gå fint.

Så flott at du har kommet til uke 14, gratulerer med det! Jeg er snart 28 uker og andre trimester har vært veldig greit! Jeg styrte unna sex i dette og forrige svangerskap frem til uke 15/16, men tenkte i grunnen ikke så mye på blødninger, bare å la "utviklingen" skje i fred i første trimester.

Om du føler deg komfortable og vil ha sex tror jeg ikke det kan skade fosteret nå, gjør det som føles best for deg og dere du! Lykke til videre!

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...