Gå til innhold

Hva skal dere gi 3-åringen i bursdagsgave?

Anbefalte innlegg

Gjest Kira bjeffer!

Vet at det er endel av dere som har barn som snart har bursdag, og lurer på om dere har tenkt på noen gave enda?

Frøkna her blir 3 år om noen uker, og har så smått begynt å fundere på gave. Spurte hva hun ønsket seg, og svaret var så enkelt som popcorn! Men tenker at hun må få noe mer enn det ;)

Så kom gjerne med hva dere skal kjøpe, så kanskje jeg kan få litt inspirasjon!

Fortsetter under...

Snuppa mi hadde 3 års dag i dag :D

Av oss fikk hun barnestressless til å ha på stua. (lik våre, bare liten. Kjøpt på bohus)

Lekekomfyr (den hadde vi fått brukt, - men det merker ikke hun ;)

Hello kitty stekepanne.

Ellers har hun fått rosa paraply. Kassaaparat og lekemat, koppesett, film, nye deler til togbanen og en zylofon :)

Tror hun er godt fornøyd :)

Sykkel ( sikkert salg nå) åhlens har noen lekre stoler til barn. Dukkevogn, spenner og strikker, sengetøy med favoritten på, film. Ski til vinteren er kanskje vanskelig å få tak i?

Jeg suger til meg alle tips. De har jo endel ting disse bertene selvom de er små.

Lille prinsesse her blir 3 i november. Hun ønsker seg Hello Kitty pc og grønn (!) dukkevogn med baby (!) oppi... ;) Pc ordner mormor og morfar, så blir det opp til oss og finne dukkevogn. Rop ut hvis dere vet hvor de har grønne! ;)

Ellers så ønsker vi oss klær til henne. Gjerne ull. Hun trenger også en ny og større barnehagesekk nå som hun har begynt på stor avdeling. Og sist men ikke minst så er alt med den håpløse katta på dødspopulært.. (Blæh!) ;)

Annonse

Gjest Kira bjeffer!

Takk for svar og tips :)

Ja, det sier seg vel selv at disse små noen ganger har altfor mye. Nesten flaut å si det, men hun har jo alt fra fullt utstyrt kjøkken til dukkevogn og sykkel.

Men tror nesten jeg skal gå for tipset til abella. En egen cd-spiller på rommet tror jeg hadde vært fint. Hun elsker å danse til cden fra Barnas supershow på NRK.

• 2 uker senere...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...